Кабмін упорядкував видачу ліцензій в електронному вигляді

Документи від заявника та рішення органу ліцензування в паперовій або електронній формах матимуть однакову юридичну силу.

Кабінет міністрів затвердив порядок подання документів на отримання ліцензій, передбачених законом «Про ліцензування видів господарської діяльності», й видачі рішення в електронному вигляді.

Про це йдеться в постанові уряду №561 від 23 серпня, передає «Слово і Діло».

Порядок подання електронних документів визначено через особистий кабінет на порталі шляхом заповнення шаблонів у вигляді файлів, на яких присутній електронний цифровий підпис заявника.

Далі орган ліцензування зобов'язаний надіслати заявнику повідомлення про ухвалення рішення в особистий кабінет на порталі й розміщувати його на офіційному сайті. Заява має містити копію рішення з електронним цифровим підписом керівника або уповноваженої особи органу ліцензування.

У Києві запустять революційний проект «поліклініка без черг»Революційна система електронних черг з’явиться у лікарнях Києва, завдяки якій українці забудуть про багатогодинні черги під кабінетами у лікарнях.

Документи, подані заявником, й рішення органу ліцензування в паперовій або електронній формах матимуть однакову юридичну силу.

Постанова також доручає органам ліцензування затвердити шаблони електронних документів, попередньо погодивши їх із Міністерством економічного розвитку і торгівлі.

Як повідомлялося раніше, Національне агентство з питань запобігання корупції призупинило доступ до системи електронного декларування до 1 вересня 2016 року.

В новому законі про приватизацію буде прописана процедура продажу малих підприємств у електронному режимі, що прискорить процес їх реалізації.