Транспортна політика сумського мера Лисенка викликає надто багато запитань – експерт

Читать на русском
Олександр Лисенко

Дії місцевої влади у транспортній сфері більше схожі на бажання зберегти статус-кво зі значним переважанням на ринку маршрутних таксі приватних перевізників.

Таку думку в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» висловив «Слову і Ділу» сумський активіст і громадський діяч Олександр Мироненко, характеризуючи діяльність чинного міського голови Сум Олександра Лисенка.

«З 2014 року виділяються рекордні кошти на оновлення рухомого складу муніципального транспорту: 22 млн – у 2014 році, 1,3 млн плюс 15 млн плюс 14,3 млн грн – у 2015 році. Однак за рік було фактично провалено 3 тендери, а успішним виявився лише четвертий тендер, за яким отримали всього лише 4 тролейбуси, хоча виділених грошей вистачило б мінімум на 20 одиниць», – пояснює ситуацію активіст.

Крім того, за його словами, ще однією проблемою міської влади є відсутність контролю за керівництвом комунального транспортного підприємства.

«Щоб ви розуміли, з одного боку, ми бачимо спробу поліпшити ситуацію з транспортом, з іншого боку – це більше схоже на бажання зберегти статус-кво зі значним переважанням на ринку маршрутних таксі приватних перевізників. Хоча з останніми ситуація теж незрозуміла, оскільки перевізники так і не змогли надати розрахунків,що викликали би довіру, які обґрунтовують необхідність підвищення проїзду, а також неодноразово порушували умови договору», – не без обурення розповідає активіст.

До того ж, за його словами, незважаючи на обіцянки міської влади подати до суду з приводу розірвання договору, із жодним із перевізників договір досі не розірвано. Більше того, як констатував наостанок Мироненко, навіть після підвищення ціни, незважаючи на зобов'язання перевізників відремонтувати рухомий склад і запустити ряд додаткових послуг, цього зроблено не було. Але міська влада просто закриває на це очі.

Нагадаємо, слідкувати за перебігом подій та попередніми результатами місцевої виборчої компанії, що стартує у вересні цього року, відтепер можна за допомогою нового онлайн-спецпроекту від системи народного контролю «Слово і Діло» – «ОБРАНІ».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: