Помірялися обіцянками: Бурбак поки не дотягує до Колеснікова в ефективності

Читать на русском

Нещодавно кар'єра міністра інфраструктури Максима Бурбака ледь не повисла на волосині: 8 жовтня Рада ветеранів та Рада профспілок залізничного транспорту звернулися до Президента Петра Порошенка з вимогою звільнити міністра, все керівництво «Укрзализниці» та підпорядкувати залізничний транспорт безпосередньо главі держави.

Незважаючи на те, що жодної реакції Президента (як і Яценюка, який власне і є безпосереднім керівником міністра) це звернення не викликало – у світлі оприлюднення результатів антикорупційного розслідування роботи «Укрзалізниці», робота Максима Бурбака справді потребує детального вивчення. Між тим, за 8 місяців роботи лише по залізниці Бурбак встиг провалити одразу 3 обіцянки, не кажучи вже про решту обов'язків очільника Мінінфраструктури.

«Слово і Діло» вирішило проаналізувати, хто з вітчизняних міністрів інфраструктури зміг поставити вітчизняний транспорт на крило, а чиї обіцянки так і залишилися на папері.

Зазначимо, що посада міністра інфраструктури прийшла на зміну посаді міністра транспорту та зв'язку у грудні 2010 року. За останні 4 роки її обіймали 3 чиновники: Борис Колесніков, Володимир Козак та Максим Бурбак.

Найдовше очолював Мінінфраструктури Борис Колесніков, який, окрім сумнозвісніих корейських Hyundai, відзначився ще цілим рядом обіцянок – як виконаних, так і провалених. Зокрема, екс-очільнику відомства, який, окрім цього, ще й відповідав за підготовку України до Евро-2012, не вдалося вчасно ввести в експлуатацію термінал D міжнародного аеропорту «Бориспіль», як і новий термінал аеропорту Донецька. Були серед провалених обіцянок міністра й дещо дивакуваті: наприклад, заборонити перевезення пасажирів маршрутними таксі на відстань більше 150 км від столиці.

Разом з тим, 67 невиконаних обіцянок Колесніков за свою кар'єру зміг протиставити 49 виконаним. Зокрема, він запобіг приватизації залізниці, компенсував відсотки за кредит ДП «Антонов» та забезпечив ремонт несправних «Хюндаїв» коштом фірми-виробника.

Читайте також: Обіцянку Азарова і Козака купувати українські вагони підхопив Бурбак

Протягом грудня 2012-лютого 2014 року Міністерство інфраструктури очолював колишній гендиректор «Укрзалізниці» Володимир Козак. Він відзначився усього 37 обіцянками, з яких виконав лише 13. З них вартими уваги є лише кілька: запровадження програми іпотеки для залізничників та створення Адміністрації морських портів. Ще 22 обіцянки Козака так і залишилися невиконаними.

Що ж до рівня відповідальності нинішнього міністра, в його активі наразі 10 виконаних обіцянок. Окрім відновлення 2 шкіл у Слов'янську, Бурбак поки що встиг відзначитися фінансовою перевіркою аеропорту «Бориспіль» та програмою модернізації електровозів. Незавжаючи на це, рівень політичної відповідальності нинішнього очільника Мінінфраструктури становить усього 29% (проти 40% у Колеснікова та 38% – у Козака).

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: