Обіцянку Азарова і Козака купувати українські вагони підхопив Бурбак

Читать на русском

Міністр інфраструктури Максим Бурбак збирається виконати обіцянки своїх попередників і нарешті забезпечити замовленнями вітчизняних вагонобудівників.

Обіцянки про підтримку українського вагонобудування лунали з вуст Олександра Попова, Володимира Козака та Миколи Азарова. Однак до повного їх виконання не дійшло у жодного з чиновників, констатує «Слово і Діло».

27 травня міністр інфраструктури Максим Бурбак запевнив, що найближчим часом його відомство узгодить процедуру фінансування для придбання двох нових потягів Крюківського вагонобудівного заводу.

Забезпечити замовленнями Крюківський вагонобудівний завод – єдине в Україні підприємство, що випускає як пасажирські, так і вантажні вагони – обіцяв свого часу і попередник Бурбака – Володимир Козак. У лютому 2012 року тодішній міністр інфраструктури пообіцяв, що «Укрзалізниця» до кінця року закупить у підприємства 1000 вантажних вагонів. Однак на кінець 2012 року залізничники отримали усього 198 українських вагонів.

Раніше відмовитися від закупівлі корейських «Хюндаїв» на користь вітчизняних потягів пообіцяв прем’єр-міністр Микола Азаров. Україна і справді більше не купувала поїздів Hyundai, однак і ініційований урядом Азарова договір про купівлю «Повітряного експресу», підписаний з Крюківським заводом, поки що так і лишається на папері.

Нагадаємо, закуплені напередодні «Євро-2012» корейські потяги після тривалого ремонту продовжують їздити українськими залізницями.

За планами українських можновладців, потяги українського виробництва мали б з’явитися не лише на залізниці, а й у київській підземці. Так, колишній керівник КМДА Олександр Попов у 2013 році пообіцяв наприкінці жовтня 2013 року представити перший потяг київського метрополітену, повністю укомплектований новенькими вагонами виробництва того ж таки Крюківського заводу. По факту, перший такий потяг метро був запущений з 3-місячним запізненням. А от обіцянку замінити в цілому 125 вагонів підземки Попов провалив повністю.

Чи зможе новий очільник транспортного відомства виконати обіцянку, яка виявилася непосильною для багатьох чиновників попередньої влади – покаже час. Наразі в активі Максима Бурбака немає жодної виконаної обіцянки, зате вже є одна провалена. Яку з 49 обіцянок, зареєстрованих на сайті «Слово і Діло» Бурбак виконати не зміг – дивіться у нашому рейтингу.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: