ВАКС призначив до розгляду справу про заволодіння фірмою «Вог Аеро Джет» коштами УЗ

Вищий антикорупційний суд призначив до розгляду по суті кримінального провадження про заволодіння коштами філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» під час закупівлі палива у компанії «Вог Аеро Джет».

Таке рішення 21 червня ухвалила колегія суддів ВАКС, повідомляє «Слово і діло».

«На підставі об'єднаних в одне провадження обвинувальних актів у кримінальних провадженнях №52016000000000330, №52016000000000460 та №52018000000000810 за обвинуваченням (Олександра Кулака – ред) у вчиненні кримінальних правопорушень, передбачених ч. 2 ст. 364 КК України, (Андрія Бондаренка – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 364 КК України, (Оксани Деркач – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 5 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, та (Анатолія Савича – ред) у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 27, ч. 2 ст. 364 КК України, призначити судовий розгляд на 21.06.2022 о 14:10», – йдеться в рішенні.

Раніше ВАКС виділив в окреме провадження матеріали стосовно колишнього заступника начальника філії ЦЗВ УЗ Данила Мізіна, оскільки його мобілізували до Збройних сил України. У зв'язку з цим судове провадження щодо нього призупинили.

Як відомо, у цій справі обвинувачують колишніх начальника та заступника начальника філії «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Укрзалізниця» Олександра Кулака та Данила Мізіна, чинного начальника відділу нафтопродуктів управління обліку нафтопродуктів і складського господарства філії ЦЗВ УЗ Андрія Бондаренка і менеджера ТОВ «Вог Аеро Джет» Оксану Деркач. Організатором є колишній заступник директора мережі АЗС WOG Анатолій Савич.

Нагадаємо, за версією обвинувачення, Мізін, Кулак та Бондаренко діючи під керівництвом організатора злочину Анатолія Савича, який наразі перебуває в розшуку (розслідування стосовно нього здійснюється окремо), та за пособництва Деркач, зловживаючи своїм службовим становищем в інтересах вказаного товариства, за наявності чинного контракту безпідставно підвищили ціну поставок ним дизельного палива для потреб УЗ одразу на 92 млн грн.

Також у цьому ж провадженні розглядають епізод про позичення філії УЗ у ТОВ «Вог Аеро Джет» 30 тисяч тонн дизельного пального. Борг філія ЦЗВ мала повернути до 1 березня та 1 травня 2016 року відповідно, а в разі несплати боргу у визначені терміни – сплатити штраф у розмірі 2-2,7 млн грн за кожен день прострочки. Повертати борг філія почала лише 29 березня 2016 року, завершивши цей процес у травні.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО