Єврокомісія почала антимонопольне розслідування проти Facebook

Європейська комісія почала офіційне розслідування щодо американської корпорації Facebook у справі про можливе порушення антимонопольного законодавства при роботі сервісу з продажу товарів - Facebook Marketplace.

У Єврокомісії підозрюють, що, коли компанії-конкуренти рекламують свої послуги у Facebook, корпорація може отримувати комерційно цінні дані, в тому числі про те, чому надають перевагу споживачі, а потім використовувати це, пише DW.

Нагадаємо, сервіс Facebook Marketplace доступний з 2016 року. Там продаються автомобілі, велосипеди, меблі, одяг, смартфони. Використання майданчика безкоштовне, він фінансується завдяки рекламі. У корпорації говорять, що завдяки сервісу збільшують свою цільову аудиторію і розширюють перелік послуг для користувачів.

За підсумками першого кварталу 2021 року прибуток Facebook Inc. збільшився до 9,5 мільярда дол., що майже вдвічі вище показника того ж періоду у 2020 році. Зокрема, виручка від реклами зросла на 46 відсотків - до 25,4 мільярда дол. При цьому також збільшився обсяг реклами в соцмережі.

Раніше у G7 домовилися про податок для великих корпорацій.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО