Як змінилася кількість підписників у топових YouTube-блогерів, які розповідають про війну

Читать на русском

Аналітики «Слово і діло» складали рейтинг українських YouTube-блогерів із найбільшою кількістю підписників, які публікують контент на довколавоєнну тематику. Рік потому ми вирішили проаналізувати, як змінилися уподобання аудиторії – скільки нових користувачів з'явилося у каналів та як виросли перегляди.

Як змінилася кількість підписників та переглядів на канах топових українських YouTube-блогерів, які розповідають про війну.
Топ українських YouTube-блогерівСлово і ділоЗображення максимального розміру (відкриється в новому вікні)

У нашому рейтингу з'явився новий учасник – автор програми «Світ навиворіт» Дмитро Комаров. Цього року журналіст випустив кілька документальних проєктів про повномасштабну війну – «Рік» та «Рік. Харківщина», в яких описані події перших днів вторгнення та подробиці деокупації Харківської області.

На сьогоднішній день канал Комарова має 3,85 млн підписників, а у відео 1 млрд 62,3 млн переглядів.

На другому та третьому місці у рейтингу найпопулярніших українських YouTube-блогерів – журналіст Дмитро Гордон. У його каналу «В гостях у Гордона» зараз 3,78 млн підписників (+0,3 млн за рік) і 2 млрд. 53,5 млн переглядів.

На другий канал – «Дмитро Гордон» – підписано 2,53 млн осіб (+0,36 млн), у відео 1 млрд 179,4 млн переглядів.

Журналіст Володимир Золкін, який публікує інтерв'ю з полоненими окупантами, піднявся вище в рейтингу – у його каналу тепер 1,83 млн підписників (+0,79 млн за рік). Відео переглянули 829,7 млн разів.

Активіст та волонтер Сергій Стерненко наростив кількість підписників на каналі до 1,76 млн осіб (+0,5 млн за рік). Його відео має 724,8 млн переглядів.

Колишній радник керівника Офісу президента Олексій Арестович, незважаючи на останні спірні висловлювання про війну та сексистські скандали, збільшив кількість підписників на каналі до 1,71 млн. (+0,04 млн за рік).

Кількість підписників каналу Раміни Есхакзай збільшилася до 1,4 млн (+0,15 млн за рік). Проте за рік практично не змінилася кількість переглядів – 152,1 млн проти 151,2 млн рік тому. При цьому, якщо подивитися в архіві, то в грудні у відео було більше переглядів, ніж зараз – 152,9 млн. Ймовірно, це сталося через видалення старих відео.

На канал блогера Олексія Дурнєва підписано 1,36 млн користувачів (+0,12 млн за рік). У відео 303,1 млн. переглядів.

У журналіста Роман Цимбалюка 1,17 млн підписників на каналі (+0,2 млн) та 649,8 млн переглядів.

Понад мільйон підписників (+0,22 млн) тепер у каналу нардепа Олексія Гончаренка. Кількість переглядів у його відео – 617,2 млн.

Кількість підписників у журналіста Івана Яковини збільшилася до 1,03 млн (+0,13 млн). У відео на каналі 454 млн переглядів.

Нагадаємо, також «Слово і діло» порівнювало, скільки фоловерів у соцмережах у лідерів держав.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: