НАЗК внесло британську корпорацію Unilever до переліку міжнародних спонсорів війни

Читать на русском
НАЗК внесло корпорацію Unilever до переліку міжнародних спонсорів війни через роботу на території рф. Головна мета – репутаційний тиск.
nazk.gov.ua

Національне агентство з питань запобігання корупції внесло до переліку міжнародних спонсорів війни виробника Domestos, Lipton, Axe та Dove

Про це повідомляє прес-служба НАЗК.

«Unilever не може виступати проти війни, паралельно сприяючи воєнній машині Путіна. Ми внесли цю компанію до переліку міжнародних спонсорів війни, оскільки їхні сотні мільйонів податкових внесків до бюджету РФ допомагають фінансувати війну проти України та можуть таким чином навіть опосередковано фінансувати якусь групу російських найманців. Unilever має нового генерального директора — Хайна Шумахера, отже їм потрібен новий старт, бо вони мають відповідати цінностям прав людини. Unilever має залишити Росію зараз, або історія запам’ятає її співучасть у цій війні», — підкреслив голова НАЗК Олександр Новіков.

Після повномасштабного вторгнення рф в Україну, компанія пообціяла вийти з російсього ринку. Проте за рік війни компанія Unilever Russia збагатилася на понад 9,2 млрд рублів (€108 млн). Це вдвічі більше, ніж за минулий рік.

Unilever запевняє, що позиція компанії не змінилася щодо ведення бізнесу в країні-окупанті, однак підприємства продовжують працювати.

Компанія є одним зі світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії. Її продукція випускається на 280 підприємствах, їй належать понад 400 брендів, зокрема: Domestos, Axe, Rexona, Dove, Calve, Rama, Brooke Bond, Lipton, Crème Bonjour, CIF, Knorr, Sunsilk, Timotei, CLEAR, Чиста Лінія та інші.

Наразі продовжують працювати підприємства в Омську, Єкатеринбурзі, Санкт-Петербурзі та Тулі.

Як зазначає прес-служба НАЗК,їх головна мета — репутаційний тиск, щоби таким компаніям було репутаційно не вигідно співпрацювати із агресором, вони закрили свій бізнес в рф та усвідомили позицію усього демократичного світу.

Нагадаємо,що за час повномасштабного вторгнення, Unilever не перша компанія, на яку НАЗК звертає свою увагу.

Варто зазначити, що раніше НАЗК внесло компанію Procter&Gamble до переліку міжнародних спонсорів війни, оскільки компанія продовжує працювати в країні-агресорі.

Також до цього списку приєдналався і китайський бренд побутової техніки Xiaomі.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: