ПВК «Вагнер» використовує популярні соцмережі для вербування новобранців – Politico

Читать на русском
Російське воєнізоване угруповання найманців ПВК Вагнер
Євген Пригожин та бойовики «Вагнера»Фото: Федеральне агентство новин

Приватна військова компанія «Вагнер» використовує Facebook і Twitter для вербування медиків, операторів БпЛА і навіть психологів для участі у війні в Україні.

Про це пише видання Politico.

Згідно з даними британської групи Logically, яка досліджує дезінформацію, за останні 10 місяців найменці ПВК набрали майже 120 тисяч переглядів у соцмережах Twitter та Facebook. У матеріалі зазначається, що дописи публікуються багаться мовами, зокрема іспанською та французькою. В оголошеннях вказується й зарплатня, яка нібито становить 2 800 євро на місяць. Крім того, йдеться про різні пільги.

Керівник Logically Кайл Волтер, зауважив, що окремі пости нагадують спражні «пропагандистські фільми».

Ці матеріали прокоментували у компанії Meta, яка є власником Facebook. Там наголосили, що знають про специфіку групи «Вагнер» і сказали, що «вона не може розміщуватися» на їхніх платформах. Також там запевнили, що подібні матеріали видаляються компанією, щойно фіксуються.

Нагадаємо, в ISW дійшли висновку, що успішні контратаки українських сил ускладнюють заміну «вагнерівців» у Бахмуті.

Також повідомлялося, що під Бахмутом росія замінила підрозділи «Вагнера» на армійські регулярні загони.

Крім того, ватажок ПВК Євген Пригожин заявив, що його угрупування втратило понад 20 тисяч бійців у боях за Бахмут.****

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: