В роботі системи «ПриватБанку» відбувся збій

Читать на русском
У суботу, 29 квітня, у системі ПриватБанку стався збій. Проблеми виникають при оплаті картками в терміналах банку та при знятті готівки.
Фото mind.ua

У суботу, 29 квітня, у системі ПриватБанку стався збій. Проблеми виникають при оплаті картками в терміналах банку та при знятті готівки.

Про це повідомив співзасновник та СЕО monobank Олег Гороховський.

«Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку», – йдеться у повідомленні.

Пізніше прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі Суспільному заявив, що зі сторони банку технічної проблеми немає. Ймовірно, збій виник у платіжних системах.

«Це проблема, скоріш за все, платіжних систем, ми будемо розбиратись. З банкоматами система працює без проблем взагалі. Я не знаю, які проблеми у Гороховського з Монобанком. Але проблема авторизації, скоріш за все, не на стороні банку», – повідомив прессекретар.

Відомо, що українці скаржаться на збій у роботі терміналів не лише ПриватБанку, але й інших банків. Найбільше проблем виникає у користувачів карток платіжної системи Mastercard.

Нагадаємо, Велика палата Верховного суду 15 лютого задовольнила касаційні скарги держави та закрила провадження у справі за позовом колишнього голови правління ПриватБанку Олександра Дубілета, яка унеможливлює повернення націоналізованого банку його колишнім власникам.

Також повідомляли, що Спеціалізована антикорупційна прокуратура після 4 вересня 2023 року скерує до суду кримінальне провадження про розтрату понад 8,4 млрд грн ПриватБанку колишнім головою правління Олександром Дубілетом та іншими.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: