В роботі системи «ПриватБанку» відбувся збій

Читать на русском
У суботу, 29 квітня, у системі ПриватБанку стався збій. Проблеми виникають при оплаті картками в терміналах банку та при знятті готівки.
Фото mind.ua

У суботу, 29 квітня, у системі ПриватБанку стався збій. Проблеми виникають при оплаті картками в терміналах банку та при знятті готівки.

Про це повідомив співзасновник та СЕО monobank Олег Гороховський.

«Спостерігаємо проблеми при оплаті нашими картами в терміналах Привату, при знятті готівки у банкоматах Привату, при p2p на Приват. Мабуть, збій у ПриватБанку», – йдеться у повідомленні.

Пізніше прессекретар ПриватБанку Олег Серга у коментарі Суспільному заявив, що зі сторони банку технічної проблеми немає. Ймовірно, збій виник у платіжних системах.

«Це проблема, скоріш за все, платіжних систем, ми будемо розбиратись. З банкоматами система працює без проблем взагалі. Я не знаю, які проблеми у Гороховського з Монобанком. Але проблема авторизації, скоріш за все, не на стороні банку», – повідомив прессекретар.

Відомо, що українці скаржаться на збій у роботі терміналів не лише ПриватБанку, але й інших банків. Найбільше проблем виникає у користувачів карток платіжної системи Mastercard.

Нагадаємо, Велика палата Верховного суду 15 лютого задовольнила касаційні скарги держави та закрила провадження у справі за позовом колишнього голови правління ПриватБанку Олександра Дубілета, яка унеможливлює повернення націоналізованого банку його колишнім власникам.

Також повідомляли, що Спеціалізована антикорупційна прокуратура після 4 вересня 2023 року скерує до суду кримінальне провадження про розтрату понад 8,4 млрд грн ПриватБанку колишнім головою правління Олександром Дубілетом та іншими.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: