Євробачення-2022: представлений офіційний логотип та слоган

Читать на русском

Оргкомітет пісенного конкурсу Євробачення, який цього року проходитиме в Італії, презентували логотип та слоган.
Фото із сайту Євробачення
Організаційний комітет пісенного конкурсу «Євробачення», який цього року проходитиме в Італії, презентував логотип та слоган шоу.

Про це повідомили на сторінці Євробачення в Instagram.

Новий слоган конкурсу звучить так: The Sound of Beauty (Звук краси).

«Дами та панове, представляємо «красивий» слоган та тематичне оформлення Євробачення 2022 року», - йдеться у підписі до фото.

На офіційному сайті конкурсу зазначається, що «одним із найочікуваніших аспектів будь-якого конкурсу Євробачення є візуальна ідентичність та її зв'язок із містом-організатором».

Нагадаємо, у 2021 році в голландському Роттердамі 22 травня відбувся гранд-фінал 65-го міжнародного пісенного конкурсу «Євробачення». Конкурс виграла Італія. Італійський рок-гурт Måneskin існує з 2015 року, але був не дуже відомий.

Український колектив «GO_A» посів п'яте місце – Україна отримала 97 балів від журі конкурсу та 267 балів від глядачів. Друге місце – Франція, третє віддали Швейцарії.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: