«Чорна п'ятниця»-2021: порівняно з минулим роком менше українців планують покупки

Читать на русском

Цього року «чорна п'ятниця» припадає на 26 листопада – у зв'язку з цим онлайн-панель Gradus опитала українських споживачів, що вони мають намір купувати та на яких саме онлайн-майданчиках.
З відкритих джерел

Цього року «чорна п'ятниця» припадає на 26 листопада – у зв'язку з цим онлайн-панель Gradus опитала українських споживачів, що вони мають намір купувати та на яких саме онлайн-майданчиках.

Про це йдеться у результатах дослідження.

За даними Gradus, планують робити покупки в «чорну п'ятницю» лише 30% респондентів, що на 5% менше, ніж торік. Головні причини цього – індикатор зниження доходів українців та нестабільність ситуації в соціумі через локдаун.

При цьому в цілому до такого маркетингового ходу, як «чорна п'ятниця», ставлення стало кращим. Якщо торік лише чверть опитаних (21%) вважали, що ціни цього дня справді знижують, то цього року таких уже 31%.

Нинішнього року українці насамперед у «чорну п'ятницю» купуватимуть одяг та взуття. Ці товари планує ридбати майже половина опитаних – 45%.

На другому місці - техніка (38%). Ця категорія щорічно залишається у топі найбільш затребуваних у «чорну п'ятницю». Цього року частка тих, хто планує купувати техніку, знизилася на 10% – найчастіше купують телефони, планшети, навушники.

67% планують робити покупки онлайн, і лише 39% збираються піти до офлайн-магазинів.

У «чорну п'ятницю» українці планують робити онлайн-покупки у національних інтернет-магазинах, на другому місці – китайські маркетплейси.

Найбільше респонденти довіряють українським сайтам – 80%. На другому місці відомі китайські сайти – 44%. На третьому – сайти Європи – 20%, на четвертому – США – 14%. А частка тих, хто загляне до інших азіатських магазинів (японських, корейських), зовсім маленька.

Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research серед 1000 респондентів (мешканців міст із населенням 50 тисяч віком 18-60 років).

Раніше ми повідомляли про те, що після розпродажів «чорної п'ятниці» минулого року, період яких припав на карантин «вихідного дня», в Україні анонсували «кіберпонеділок», щоб привернути увагу до знижок в інтернет-магазинах. Експерти «Слово і діло» пояснили, заради чого застосували такий маркетинговий хід.

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал