Розвідка попередила про можливу екологічну катастрофу через «Північний потік-2»

Читать на русском
Росія добудовує свій газопровід з використанням морально і технологічно застарілих кораблів; аварія будь-якого з них може призвести до катастрофи
Ілюстративне фотоpicture-alliance

Оскільки іноземні компанії, налякані американськими санкціями, відмовляються надавати сучасний високотехнологічний флот для будівництва «Північного потоку-2», Росія змушена проводити добудову газопроводу своїми судами, технологічно застарілими та в передаварійному стані.

Про це повідомляє пресслужба Служби зовнішньої розвідки України.

Згідно з доповіддю розвідки, газопровід будують наступні кораблі:

  • «Venie»,
  • «Владислав Стрижов»,
  • «Юрій Топчев»,
  • «Умка»,
  • «Vengery»,
  • «Фінвал»,
  • «Errie»,
  • «Катунь».

При цьому велика частина кораблів настільки стара, що використовувати їх просто небезпечно.

«Так, судно «Катунь» з 16 березня знаходиться на ремонті в доці порту Мункебо (Данія). Має зовнішні пошкодження не тільки корпусу, але та елементів управління. Зі свого боку ТТХ судна «Умка» вже не відповідають максимальним швидкостям і навантаженням, при яких Росія докладає зусиль для завершення будівництва... За оцінками експертного середовища, використання технологічно застарілих суден і обладнання в майбутньому збільшує ймовірність виникнення техногенної катастрофи з екологічними наслідками регіонального масштабу при будь - яких пікових навантаженнях», - додали в розвідці.

Нагадаємо, в німецькому Бундестазі запропонували ввести повний мораторій на добудову російського газопроводу «Північний потік-2».

Раніше американські сенатори-демократи Роберт Менендес (від штату Нью-Джерсі) і Джин Шахін (від штату Нью-Гемпшир) направили лист держсекретареві Ентоні Блінкену із закликом прискорити введення нових санкцій проти трубопроводу «Північний потік-2».

Найкращі інфографіки від аналітиків «Слово і діло» щодня без зайвого тексту – у телеграм-каналі Pics&Maps


Підписуйтесь на наш аккаунт в Telegram, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал