«Літаки Медведчука» незадовго до запровадження санкцій перегнали до Швейцарії – ЗМІ

Читать на русском
Три з п’яти чартерних літаків, на офшорних власників яких РНБО наклав санкції через справи нардепа від ОПЗЖ Віктора Медведчука, незадовго до засідання РНБО перегнали у Швейцарію.
Фото з відкритих джерел

Три з п’яти чартерних літаків, на офшорних власників яких РНБО наклав санкції через справи нардепа від ОПЗЖ Віктора Медведчука, незадовго до засідання РНБО перегнали у Швейцарію.

Про це пише Bihus.Info.

За інформацією журналістів, там прописаний бенефіціарний власник «труби Медведчука», який і заробляв на схемі з нафтопродуктопроводом.

У рішенні РНБО йдеться про накладення санкцій на п’ять офшорних компаній, які, в свою чергу, значаться власниками приватних літаків.

Дві з них напряму пов’язані з нардепами Віктором Медведчуком і Тарасом Козаком, адже нардепи у різний період користувалися бортами, записаними на ці фірми.

Третя компанія записана на дружину президента будівельного холдингу «Київміськбуд» Ігоря Кушніра. За словами самого Кушніра, санкції ймовірно були накладені помилково.

Четверта компанія пов’язана з екснардепом і бізнесменом Віталієм Хомутинніком. Останній підтвердив, що компанія належить йому, на цю компанію зареєстровано лише літак і також заявив про помилковість накладення санкцій.

П’ята компанія з санкційного списку – WHPA AVIA LTD – зареєстрована на Віргінських островах. Додаткової інформації про цю фірму журналістам знайти не вдалося, але можна припустити, що ця структура пов’язана з компанією з дуже схожою назвою – WHPA LIMITED, яка пов’язана з російським бізнесменом Сергієм Сударіковим. Останнього ЗМІ називають наближеним до очільника «Роснєфті» і давнього друга президента РФ Володимира Путіна Ігоря Сєчіна.

Група компаній «Регіон», яку контролює Сударіков, за інформацією наших колег зі «Схем», також може бути пов’язаною із оточенням самого Віктора Медведчука.

Літаки усіх трьох вищеназваних офшорок, попри заяви Кушніра і Хомутинніка про помилковість, в період з 10 по 21 лютого вилетіли в аеропорт поблизу містечка Сент-Галлен у Швейцарії, де, за інформацією журналістів, лишаються досі.

Саме в Сент-Галлені юридично прописана фірма «Інтернешнл Трейдінг Партнерс» – співвласник українського «Прикарпатзахідтрансу», яка по суті і стала причиною накладення санкцій через володіння частиною нафтопродуктопроводу «Самара-Західний напрямок», призначений для перекачування дизелю з Росії та Білорусі до України і Європи.

Саме з цією швейцарською компанією та з її власником – Анатолієм Шефером – і пов’язують Віктора Медведчука та його оточення, яке нібито і заробляло на володінні нафтопроводом. Щоправда, в ОПЗЖ раніше вже спростовували інформацію про причетність Медведчука до «труби».

Після накладення санкцій цю частину «труби Медведчука» повинні передати в управління Нацагентству з розшуку і управління активами.

Нагадаємо, Україна ввела санкції проти Медведчука і його дружини Оксани Марченко за фінансування тероризму.

Під санкції потрапили п’ять літаків Медведчука і Козака, якими вони постійно літали в Росію, що, як відомо, заборонено.

Зазначимо, що Козак оскаржує санкції РНБО проти себе.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

Регулярную подборку актуальной проверенной информации от «Слово и дело» читайте в телеграм-канале Pics&Maps

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: