Вплив китайського коронавірусу на економіку складно оцінити за звичними показниками через те, що дані за ними часто надходять із запізненням на місяць.
Про це повідомляє Bloomberg.
У зв'язку з цим Bloomberg назвав п'ять індикаторів, які дозволяють відстежити, як споживачі реагують на ситуацію, і отримати своєчасні дані:
готельний сектор – за даними дослідницької компанії STR, у 2020 році в перший тиждень березня заселеність готелів у США впала до 61,8% порівняно з 66,6% роком раніше.
роздрібні продажі – згідно з дослідженням Johnson Redbook споживачі стали купувати переважно товари першої необхідності. Збільшилися продажі ліків, засобів для чищення, господарських товарів, продуктів та води в пляшках.
касові збори в кінотеатрах. Через коронавірус кінокомпанії переносять прем'єри. Мережа кінотеатрів AMC Theatres, лідер ринку в США повідомила, що скоротить продаж квитків удвічі.
театральна індустрія – у Нью-Йорку до 12 квітня закрили театри на Бродвеї. У перший тиждень березня кількість глядачів там впала на 6,5% порівняно з тим же періодом роком раніше.
споживча впевненість – розрахований Bloomberg індекс споживчої впевненості скорочується шостий тиждень поспіль – це найтриваліший період з 2015 року. Найбільше на поведінку споживачів вплинуло падіння фондових ринків.
Нагадаємо, у США починаються клінічні випробування вакцини проти коронавірусу.
Також відзначимо, Україна тимчасово закрила кордон через коронавірусу.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»