Навіщо «Слузі народу» власний канал і газета?

Читать на русском
Володимир Цибулькополітолог
Віктор Небоженкополітолог

Президентська партія «Слуга народу» вирішила запустити власний інтернет-телеканал і всеукраїнську газету. Канал назвуть «Слуга-ТБ», тестове мовлення почнеться вже в березні 2020 року. «Слуга-ТБ» буде фінансуватися за гроші, які партія отримала з бюджету. У коментарі порталу політолог Володимир Цибулько припустив, що ініціативи пов'язані з підготовкою до місцевих виборів, а директор служби «Український барометр» Віктор Небоженко вважає, що партії буде дуже важко наповнити медіа хорошим контентом.

За словами Цибулька, це втілення в життя тих грошей, які держава надає на функціонування політичних партій.

«Найкомічніше те, що партія, яка весь час наполягає на діджіталізаціі збирається випускати звичайну аналогову друковану газету», - поділився враженням Володимир Цибулько.

Політолог звернув увагу на те, що у партії «Слуга народу» немає якісної партійної інфраструктури. Тому, вирішили до осені ось таким шляхом спробувати вибудувати партійну інфраструктуру.

На думку експерта, партія вже орієнтується на місцеві вибори.

«Динаміка, з якою згасає рейтинг президента України Володимира Зеленського, пряма залежність партії від особистого рейтингу глави держави змушує викручуватися. Потрібно зберегти хоч якийсь рейтинг», - пояснив Цибулько.

Володимир Цибулько нагадав, що остаточної дати виборів немає, ще не затверджений Виборчий кодекс. Однак, швидше за все боротьба буде за кілька базових регіонів, припустив він.

Політолог додав, що спроба відібрати голоси у колишньої «Партії регіонів» просто виштовхує СН з центру і заходу України на схід країни.

«На рейтингу президента виїхати вже не зможуть. Місцеві вибори - це інша логіка. Тим більше, згідно чинного проєкту виборчого законодавства пропорційна система діє тільки у виборчих округах, де понад 90 тисяч виборців. Хіба що знизять ту планку. Звичайно, партія в цьому зацікавлена. Однак, якщо буде пряма мажоритарка, то там працює інша логіка. СН програє вибори», - прокоментував Володимир Цибулько.

Директор служби «Український барометр», політолог Віктор Небоженко вважає, що поки партія не визначилася однозначно з ідеологією буде важко з контентом.

Обіцянки політичних партій на піраміді МаслоуБільшість обіцянок усіх п'яти партій у Верховній раді стосуються задоволення потреб четвертого рівня піраміди Маслоу.

На думку політолога, серйозне наповнення газети і каналу, який став би гідним - складне завдання, з огляду на те, що немає ідеолога партії.

«З іскри займеться полум'я». Не дарма існує цей крилатий вислів. З газети може з'явитися партія, а партія може захопити владу. Тому, по суті ініціатива правильна. Проблема тільки в контенті. Зараз в ЗМІ дуже важко з наповненням», - прокоментував Віктор Небоженко.

Політолог також вважає, що партія намагається вибудувати партійну інфраструктуру напередодні місцевих виборів. Він припустив, що далі все більше буде з’являтися різних ідей, тез, хтось в партії буде більш активний.

«Виявилося, що просто зібрати людей у ВР - не гарантіє якості. У партії ніяк не можуть зрозуміти, що вони несуть колосальну політичну відповідальність. Тепер здається, партія почала розуміти, що потрібен якийсь сенс і зміст. Правильно звичайно, коли спочатку є сенс, потім лідер, мережа і тільки потім йдуть на вибори і отримують вибори. Однак, тут вийшло навпаки. Спочатку отримали владу, тепер будують мережу, шукають сенс», - проаналізував Небоженко.

Директор служби «Український барометр» вважає, що у партії залишилося менше півроку для того, щоб визначитися, хто вони.

«Місцеві вибори покажуть чи існує в масовій свідомості «Слуга народу», як партія, а не як популярний політик Володимир Зеленський», - резюмував Віктор Небоженко.

Раніше, «Слово і Діло» склало портрет типового «слуги народу».

Нагадаємо, аналітики «Слова і Діла» розібралися, хто за професією і освітою народні депутати.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: