Соціологи оприлюднили рейтинг авіакомпаній від українців

Читать на русском

Кожен десятий українець купував квитки на літак за останні півтора року. Про це свідчать дані опитування КМІС.
Ілюстративне фото.

Кожен десятий українець купував квитки на літак за останні півтора року. Про це свідчать дані опитування КМІС.

Серед тих, хто мав досвід придбання авіаквитків, 57,6% кажуть, що для них низькі ціни є найважливішим фактором вибору авіакомпанії.

Ще 25,5% говорять про високий рівень обслуговування, 14,8% - про пунктуальність.

Водночас, при однакових характеристиках, 39,3% респондентів, які мали досвід придбання авіаквитків, віддали б перевагу іноземним авіалініям, 26,8% - українським авіалініям. Для 27,1% респондентів байдуже, іноземні чи українські авіалінії.

Також респондентам ставилося запитання «Як ви ставитеся до наступних авіаліній, що діють в Україні?»:

Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів опитування з 8 по 20 вересня 2019 року серед 1025 респондентів по всій Україні окрім окупованих Росією територій. Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує: 4,7% для показників близьких до 50%, 4,1% - для показників близьких до 25%, 2,9% - для показників близьких до 10%, 2,1% - для показників близьких до 5%.

Раніше ми писали, що в 2019 році Україна поліпшила свої позиції відразу за трьома напрямками - туристична інфраструктура, привабливість і безпека для мандрівників.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: