Під Нацрадою протестують прихильники і противники двох телеканалів

Читать на русском
Близько півсотні активістів зібралися біля будівлі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на акцію протесту щодо заборони мовлення телеканалів 112 Україна і News One.

Близько півсотні активістів зібралися біля будівлі Національної ради з питань телебачення і радіомовлення на акцію протесту щодо заборони мовлення телеканалів 112 Україна і News One.

Про це повідомляє Укрінформ у четвер, 5 вересня.

Учасники акції тримають в руках плакати з написами: «Вірити 112-News One - зрадити Майдан!», «Ні інформаційній атаці РФ», «News One і 112 - маріонетки Москви», «Дивишся канали Медведчука = підтримуєш агресора», «Почни ранок з 112 і News One - закінчи життя на Соловках».

Серед активістів - в основному люди старшого віку. Як зазначають деякі з них під час виступів на мітингу, вони представляють громадську організацію «Комітет захисту киян».

Водночас близько 10-ї години під будівлю Нацради прийшли близько сотні людей, які підтримують телеканали News One і 112 Україна. Вони тримають в руках плакати з написами: «Нацрада - це загроза незалежним ЗМІ», «Атака на News One - це політичне замовлення старої влади» та інші. Також частина з них тримають у руках таблички з портретом члена Нацради Сергія Костинського і гаслом «Обличчя цензури».

Учасники обох акцій вишикувалися вздовж тротуару в дві шеренги. Ситуація під час мітингу спокійна. Правопорядок забезпечують близько півсотні поліцейських і бійців Нацгвардії.

Люди зібралися на цю акцію в тому числі і в зв'язку з тим, що Нацрада з телебачення і радіомовлення в четвер планує розглянути питання результатів перевірки телеканалу News One. Згідно з проектом рішення, регулятор планує звернутися з позовом до суду про анулювання ліцензії мовника.

Крім того, порядком денним передбачається розгляд питання про групу регіональних телеканалів, які незаконно здійснюють мовлення під логотипом 112 Україна.

Нагадаємо, що раніше Нацрада виявила порушення в ході перевірки телеканалу NewsOne.

Як повідомлялося, телеканал NewsOne, який входить в медіа-групу Віктора Медведчука, і російський держканал планували провести 12 липня спільний телемарафон «Треба поговорити», що викликало акції протесту і заяви політиків. Пізніше телеканал заявив про скасування телемосту з Росією.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...