ЦВК виділила партіям по 60 хвилин на агітацію на ТБ та радіо

Читать на русском
ЦВК розподілила ефірний час для проведення передвиборчої агітації політичними партіями на загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення та Суспільного радіо.

Центральна виборча комісія розподілила ефірний час для проведення передвиборчої агітації політичними партіями на загальнонаціональному каналі Суспільного телебачення та Суспільного радіо.

Як пише «Слово і Діло», про це у Facebook повідомляє прес-служба ЦВК.

Назвали партії, які мають шанси потрапити до парламенту46 відсотків опитаних заявили, що точно мають намір голосувати, а 37,7 відсотка – скоріше мають намір голосувати. 6,6 відсотка точно не будуть голосувати й іще 6 відсотків – радше не голосуватимуть.

Зазначається, що ефірний час буе надаватися у два етапи - двома рівними частинами по 30 хвилин.

«Ефірний час для проведення передвиборної агітації політичними партіями, кандидати в народні депутати України від яких зареєстровані в ЗБВО, а також кандидатами в народні депутати України, зареєстрованими в ОВО, на регіональних радіоканалах не надається», - заявили в Комісії.

Крім цього, ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачів від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів 21 липня 2019 року. 19 – від Світового Конгресу Українців, 13 – від Українського Конгресового Комітету Америки.

Нагадаємо, у ЦВК пояснили, що потрібно для скасування реєстрації Клюєва і Шарія.

Сьогодні Аваков надіслав ЦВК роз'яснення щодо Клюєва.

Раніше Центральна виборча комісія затвердила форму і текст виборчого бюлетеня.

Партії провели жеребкування, де визначився порядок друку політичних силу бюлетенях на виборах до Верховної ради.

Вибори до Ради відбудуться 21 липня.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: