На початку 2019 року з чотирьох основних видів джерел масової інформації переважна більшість українців віддає перевагу двом – телебаченню (54%) та інтернету (38%).
Як пише «Слово і Діло», про це свідчать дані опитування компанії Research&Branding Group.
Причому, якщо в 2017 році число тих, хто віддає першість телебаченню, перевищувало число тих, хто віддає перевагу інтернету, майже вдвічі (на 28%), то в 2019 році розрив скоротився до 16%.
За даними опитування, радіо та преса є основними джерелами масової інформації для 4% жителів України. Перевага ТБ чи інтернету визначається рядом соціально-демографічних характеристик.
Опитування проводилося в період з 18 до 28 січня 2019 року серед 1998 респондентів у всій Україні за винятком окупованих Росією територій. Метод опитування – особисте формалізоване інтерв'ю (face-to-face). Максимальна похибка вибірки – 2,2%.
Раніше «Слово і Діло» писало, чи стали українці більше довіряти ЗМІ.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»