Як нардепи-кандидати в президенти голосували за отримання міжнародних кредитів

Читать на русском

Кандидатів у президенти, які сьогодні є народними депутатами, простіше оцінювати за їхніми діями на нинішній посаді. «Слово і Діло» протягом всієї роботи ВРУ поточного скликання стежило за тим, як голосували народні обранці за ті чи інші закони, і які ініціативи вносили самі. Виносимо результат на «табло». Сьогодні пропонуємо подивитися, як кандидати в президенти голосували за законопроекти, спрямовані на отримання кредитів від міжнародних організацій та зарубіжних країн.

В цілому за час поточного скликання Рада прийняла 27 законопроектів, необхідних для отримання кредитів. Йдеться, зокрема, про ратифікацію договорів з Європейським інвестиційним банком і договорів про фінансове співробітництво з Німеччиною, Польщею, Угорщиною. Крім того, парламент голосував за ратифікацію меморандуму з Європейським Союзом для отримання макрофінансової допомоги в розмірі 1 млрд євро.

Відзначимо, що з 16 народних депутатів, які балотуються в президенти, ніхто не підтримав всі законопроекти. Найбільш «дисципліновані» – Юрій Тимошенко та Дмитро Добродомов, які віддали голоси за 22 законопроекти. Олег Ляшко підтримав 21 законодавчу ініціативу, за дві не голосував, виступив проти однієї, і під час голосування за ще три – був відсутній.

20 законопроектів підтримали Віктор Кривенко та Юрій Дерев'янко, за інші або не голосували, або були відсутні. Олександр Шевченко підтримав 16 ініціатив, Аркадій Корнацький – 14, Віктор Бондар – 11. Сергій Каплін також голосував за 11 законопроектів по кредитах і ще два не підтримав.

Юрій Бойко та Олександр Вілкул голосували за п'ять і три законопроекти відповідно, під час голосування за один вони утрималися. Юлія Тимошенко та Євген Мураєв пропустили більшість голосувань – були відсутні під час прийняття 18 законопроектів. Тимошенко підтримала ще сім ініціатив, а Мураєв – дві.

Детальніше – на інфографіці.

Нагадаємо, раніше ми писали про те, як депутати-кандидати в президенти голосували в парламенті за розвиток дорожньої інфраструктури.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...