У Нацраді розповіли, які телеканали порушили виборче законодавство

Читать на русском
За даними відомства, телеканал NewsOne з 30 січня по 3 лютого поширив серію передач, які були присвячені тільки одному з кандидатів на посаду глави держави.

В ефірах телеканалів NewsOne, «Інтер» і «МаксіTV» зафіксовані ознаки порушень виборчого законодавства під час кампанії на виборах 2019 року.

Про це в понеділок, 11 лютого, повідомляє робоча група з нагляду за дотриманням виборчого законодавства медіаорганізаціям, створена при Нацраді з питань ТБ і радіо, пише «Слово і Діло».

За даними відомства, телеканал NewsOne з 30 січня по 3 лютого поширив серію передач, які були присвячені тільки одному з кандидатів на посаду глави держави - Юрію Бойку (43 серії загальним хронометражем 52 хвилини).

«З 30 січня по 5 лютого в передачах новин Topnews транслювалися сюжети, присвячені висвітленню виборів, героєм яких також був виключно Бойко, а діяльність інших кандидатів у зазначений період у передачах новин не висвітлювалася», - йдеться в повідомленні.

Крім того, раніше телеканал NewsOne оприлюднив результати соцопитувань без вказівки всіх необхідних даних, передбачених законом. Такі ж порушення були помічені також в ефірі телеканалу «112 Україна».

У свою чергу телеканал «Інтер», як помітили в Нацраді, також подав у новинному сюжеті передвиборну програму кандидата Бойка, що є порушенням закону України «Про вибори президента України», оскільки агітація не може розміщуватися в новинах.

«На телеканалі «МаксіTV» кандидат на посаду глави держави Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, що є політичною агітацією», - встановили в відомстві.

Раніше Нацрада оштрафувала телеканал NewsOne.

Також нагадаємо, в Нацраді підрахували частку української мови в телеефірі.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...