В Україні в листопаді 2018 року, порівняно з аналогічним періодом 2017 року, продажі нових легкових автомобілів в Україні знизилися на 4%, до 7300 одиниць.
Як пише «Слово і Діло», про це в понеділок, 3 грудня, повідомляє Укравтопром.
Відзначається, що найбільш популярною маркою місяця стала Renault - 865 реалізованих автомобілів. Французький бренд на 15% поліпшив свій листопадовий результат
На другому місці Toyota, в активі якої - 757 авто, попит на автомобілі цієї марки зменшився на 10%.
Третє місце українці віддали Nissan, купивши удвічі більше нових машин цього японського бренду, ніж роком раніше. Листопадовий результат - 687 машин.
Четверте місце у KIA - 621 нових авто (+29% до листопада 2017 року).
Замикає п'ятірку лідерів Skoda - 570 реєстрацій (-7%).
Всього з початку року в Україні свої перші реєстраційні номери отримали 74,8 тисяч нових легкових автомобілів. Це на 2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Нагадаємо, в жовтні попит на нові легкові авто знизився на 6%.
Також повідомлялося, що в Україні кількість старих автомобілів у первинних реєстраціях збільшилася в 2,2 рази.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»