Парламент проголосував у другому читанні закон №8487, яким пропонується запровадження спрощеної системи розмитнення автомобілів на єврономерах (так званих «євроблях»).
За відповідне рішення проголосували 250 депутатів, пише «Слово і Діло».
У другому читанні комітет Ради вніс правку, якою збільшив базову ставку для великих автомобілів: на бензиновому двигуні – з 50 євро до 100 євро, на дизельному двигуні – із 75 євро до 150 євро.
Крім цього, протягом перших 60 днів пропонують запровадити «знижку» на розмитнення за новою формулою в розмірі 50%. Тобто вартість розмитнення авто складатиме лише 50% від розрахованої за новою формулою. Проте під час обговорення термін вирішили збільшити до 90 днів.
Зазначимо, що відповідно до пропозицій законопроекту для розмитнення авто на єврономерах застосовуватиметься нова формула. Так, за основу братиметься базова ставка в 50 євро для машин на бензиновому двигуні та 75 євро для машин на дизельному двигуні.
Для розрахунку акцизу цю суму потрібно буде помножити на кількість років із року, наступного після виробництва авто, та на коефіцієнт об’єму двигуна (об’єм двигуна в кубічних сантиметрах, що ділиться на 1000).
Рада ухвалила цей закон у першому читанні 13 липня. Тоді його підтримали 265 депутатів.
11 липня водії автомобілів на єврономерах у межах «Акції за захист і доступне розмитнення» заблокували центр Києва. Учасники протестів заявили, що акція буде безстроковою.
Раніше очільниця комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна (БПП) зареєструвала в парламенті законопроекти, що зменшують акцизи на розмитнення автомобілів, зареєстрованих в інших держава.
Раніше повідомлялося, що протягом 2017 року до України ввезли 965,3 тисячі автомобілів на єврономерах.
22 жовтня стало відомо, що Верховний суд України не побачив правопорушення в користуванні автомобілем з іноземною реєстрацією на постійній основі в Україні та скасував штраф у розмірі 8500 гривень.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»