Ситник назвав ініціатора його «реклами» в метро

Читать на русском
За інформацією Національного бюро, рекламою директора в столичному метро займався один із керівників спецслужби.
Артем Ситник

За оперативною інформацією Національного антикорупційного бюро, «рекламою» директора НАБУ Артема Ситника в Київському метрополітені займався перший заступник голови Служби безпеки України Павло Демчина.

Про це в інтерв'ю газеті «Голос України» заявив сам керівник відомства Артем Ситник, повідомляє «Слово і Діло».

«За нашою оперативною інформацією, «рекламою НАБУ» в метро займався саме пан Демчина. Адже була не лише реклама ... Були й «тітушки», хлопці спортивної статури, і реклама через залучення однієї громадської організації. І ціла купа фейкових новин про мене й НАБУ на «жовтих» сайтах якраз після того, як детективи НАБУ скерували до САП проект підозри щодо першого заступника голови СБУ в незаконному збагаченні», – підкреслив директор НАБУ.

Водночас, за його словами, на цих об'єктах реклами виявлено два порушення – особисто щодо директора НАБУ й самого ведоства. Однак Ситник не подаватиме позов про використання його фото на рекламі без дозволу.

«З приводу НАБУ, можливо, подамо позов про захист прав. Також звернулися до органу контролю із захисту прав споживачів щодо дотримання вимог законодавства про рекламу. За нашою інформацією, власники цього підприємства продають його й наостанок вирішили в такий спосіб «допомогти», вчинивши таку провокацію», – додав Ситник.

Нагадаємо, в НАБУ прокоментували рекламу із Ситником. Пізніше сам директор відомства прокоментував рекламу в метро Києва й натякнув на відповідальних.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: