У київському метро з'явилася реклама із зображенням директора Національного антикорупційного бюро Артема Ситника. Реклама анонсує звіт Ситника на засіданні парламентського комітету з питань запобігання та протидії корупції 3 жовтня.
На рекламі є напис «Я викрию топ-корупціонерів». В Антикорупційному бюро вже повідомили, що не мають стосунку до цієї медіакампанії. «Ми не знаємо, хто цей «пан», який сплатив гроші за зовнішню рекламу в метро й на радіо, але офіційно заявляємо, що Бюро не має до цього стосунку. Усвідомлюємо, що з майже 200 мільярдів гривень, привласнених корупціонерами у владі, яких НАБУ намагається законно змусити повернути народу вкрадене, може знайтися копійка заплатити й не за таку «кампанію», – заявили в НАБУ.
«Слово і Діло» розбиралось, як у соціальних мережах відреагували на рекламу із Ситником.
«Я не дуже стежу за діяльністю НАБУ, але після сьогоднішньої атаки на них став поважати. Якщо проти вас якісь багаті мудаки замовляють таку серйозну кампанію з дискредитації, значить, ви недарма свій хліб їсте. Користь точно є», – вважає журналіст Іван Яковина.
«От цікаво, чи не набридло робити провокації навколо НАБУ? Коли послухаєш наших політиків, то таке враження, що в нашій країні жодного корупціонера немає. Тому що всі невинуваті! Розкрадали лишеза часів Януковича. А ці ж – святі! Ось ці анонси (якщо придивитися, то зроблені безглуздо й непрофесійно) знову показують, як хоче і влада, і опозиція мати антикорупційний орган у країні», – написала журналістка Анастасія Кримова.
«Він провалив всю роботу в НАБУ й тепер збирається йти до Верховної Ради. Як борець із корупцією, якому «не дали». У сенсі – посадити не дали нікого. Ну й реклама пішла, що логічно. А коли люди почали просто іржати над цим клоуном, прес-служба НАБУ заявляє, що «це не ми». Анонімний корупціонер проплатив рекламу, еге ж. Хлопці, з вашим рівнем інтелекту не потрібно йти самостійно – йдіть одразу до БЮТ або до Гриценка», – написав Кирило Сазонов.
«Відчуйте різницю. Генеральний прокурор через підставні громадські організації замовляє рекламу себе коханого на телебаченні й радіо, щоб наростити собі рейтинг. Директору НАБУ через підставні організації замовляють рекламу на бордах і на радіо його ж вороги, щоб убити його репутацію. Це багато говорить як про різницю світоглядів цих двох людей, так і про різницю між людьми, які підтримують їхню діяльність», – написав Артем Романюков.
Нагадаємо, активісти програли суд щодо законності демонстрації рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка.
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»