В Україні почали штрафувати за перевищення швидкості. Чи подіє це на водіїв?

Читать на русском
Дмитро Купираполітолог

Навіть таке покарання за перевищення швидкісного режиму вже краще, ніж його відсутність.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів політичний аналітик Дмитро Купира, оцінюючи запровадження штрафу за перевищення швидкісного режиму,максимальний розмір якого становить 510 гривень.

«Уже зараз є відчуття, що водії почали їздити, дотримуючись швидкісного режиму, принаймні намагаються дотримуватися його порівняно з тим, що коїлося раніше», – зазначив Купира.

Він нагадав, що колись була спроба запустити бальну систему, щось на кшталт ізраїльської системи, але вона так і не запрацювала, оскільки в ній не змогли розібратись ані міліціонери, ані водії.

Однозначно, рух авто має бути за правилами, просто потрібно створити систему, яка мотивуватиме водіїв до виконання правил, додав експерт.

За його словами, наприклад, бальна система виглядає так, що водій сплачує штраф за порушення, але може бути позбавлений прав, і йому доведеться заново складати іспити. Якщо порушення регулярні, є розуміння того, що заплатити штраф такому водію не складно, яким би він не був.

Резонансні ДТП в Україні: які обіцянки політики дають щодо розслідуваньІгор Мосійчук, зокрема, вже пообіцяв контролювати розслідування за фактом наїзду на дитину в Києві.

«У таких моментах дійсно бальна система дає можливість захистити інших учасників дорожнього руху від водіїв, які системно й свідомо порушують ПДР. Така система може бути в Україні. Однак у нас до сьогодні є проблема в тому, що не весь перелік ПДР та санкції за порушення цих правил можна було застосувати. Наприклад, у разі порушення швидкісного режиму. За це також була передбачена санкція, але адекватно її застосувати було неможливо. Зараз це відновиться», – пояснив аналітик.

Інший аспект – правила паркування. За неправильне паркування взагалі, здається, штрафів та притягнення до відповідальності не було, підкреслив він.

«Зараз передбачені штрафи в тому числі за неправильне паркування. Час покаже, чи потрібна нам система нарахування балів, але це потрібно робити тоді, коли державні органи мають можливість накласти всі вже наявні санкції. Бо який сенс у бальній системі, якщо неможливо за певні порушення притягнути до адміністративної відповідальності», – резюмував Дмитро Купира.

Як писало «Слово і Діло» раніше, в Україні за півроку сталося майже 70 тисяч ДТП.

Які обіцянки політики дають щодо розслідувань резонансних ДТП – за посиланням.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: