Телеканалу NewsOne призначили перевірку зміни власників

Читать на русском
Нацраду цікавить, хто керує NewsOne. Для телеканалу призначили позапланову перевірку. Зокрема, потрібно внести зміни й до ліцензії.

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ «Новини 24 години», щоб перевірити інформацію про структуру його власності.

Як пише «Слово і Діло», таке рішення щодо телеканалу NewsOne ухвалила 11 жовтня Нацрада.

Як зауважив голова Національної ради Юрій Артеменко, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передане Андрію Портнову. Також було оприлюднене інтерв’ю Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до закону «Про телебачення і радіомовлення», телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради. Цей час минув, але жодних документів до Національної ради так і не надійшло, наголошує Нацрада.

Санкції проти каналів «112 Україна» та NewsOne: наступ на свободу слова чи захист від ворогаПарламент рекомендував Раді національної безпеки і оборони запровадити санкції проти компаній, які належать до структури власності телеканалів 112 Україна та NewsOne.

Як відомо, Верховна Рада пропонує запровадити обмежувальні заходи для каналів NewsOne та «112 Україна».

Наприкінці серпня стало відомо, що канал NewsOne переходить під управління Андрія Портнова, який колись був заступником глави Адміністрації президента Віктора Януковича.

На початку жовтня, після звернення парламенту до Ради національної безпеки й оборони з приводу запровадження санкцій, батько нардепа Євгенія Мураєва Володимир передав корпоративні права на телеканал NewsOne нардепу від «Опозиційного блоку» Тарасу Козаку.

Андрій Портнов заявив про розірвання договору щодо управління телеканалом NewsOne.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...