У компанії-власниці лайтбоксів відмовилися коментувати рекламу із Ситником

Читать на русском
У підприємстві-власнику рекламних лайтбоксів у столичному метро відмовилися коментувати рекламу із Артемом Ситником.

У підприємстві-власнику рекламних лайтбоксів ТОВ «Міг плюс» у столичному метро відмовилися коментувати рекламу із директором Національного антикорупційного бюро Артемом Ситником, яка з'явилася у метрополітені.

Про це повідомляє «Укрінформ», пише «Слово і Діло».

Артем СитникДиректор Національного антикорупційного бюро України

«Управління реклами КМДА надало дозвіл ТОВ «Міг плюс» на розміщення реклами в ескалаторних тунелях. Далі вони укладають договори, які їм комерційно вигідні. Ми не маємо до цього стосунку і не включаємося у процес, з ким вони далі укладають субпідрядні договори», - сказала агентству працівниця відомства.

Вона додала, що наразі «є інформація, що метрополітен знімає цю рекламу».

У ТОВ «Міг плюс» Укрінформу заявили, що здають в оренду «світильники», і рекламу на них розміщує «зовсім інша компанія», назву якої повідомити відмовилися і порадили надіслати офіційний запит.

За даними YouControl, засновником і керівником ТОВ «Міг плюс» є Волошин Валерій Анатолійович.

У Національному антикорупційному бюро заперечують причетність до розміщення реклами у столичному метрополітені із зображенням директора відомства Артема Ситника.

Раніше «Слово і Діло» писало, що в мережі обговорюють рекламу з директором НАБУ Ситником.

На рекламі є напис «Я викрию топ-корупціонерів».

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися: