У підприємстві-власнику рекламних лайтбоксів ТОВ «Міг плюс» у столичному метро відмовилися коментувати рекламу із директором Національного антикорупційного бюро Артемом Ситником, яка з'явилася у метрополітені.
Про це повідомляє «Укрінформ», пише «Слово і Діло».
«Управління реклами КМДА надало дозвіл ТОВ «Міг плюс» на розміщення реклами в ескалаторних тунелях. Далі вони укладають договори, які їм комерційно вигідні. Ми не маємо до цього стосунку і не включаємося у процес, з ким вони далі укладають субпідрядні договори», - сказала агентству працівниця відомства.
Вона додала, що наразі «є інформація, що метрополітен знімає цю рекламу».
У ТОВ «Міг плюс» Укрінформу заявили, що здають в оренду «світильники», і рекламу на них розміщує «зовсім інша компанія», назву якої повідомити відмовилися і порадили надіслати офіційний запит.
За даними YouControl, засновником і керівником ТОВ «Міг плюс» є Волошин Валерій Анатолійович.
У Національному антикорупційному бюро заперечують причетність до розміщення реклами у столичному метрополітені із зображенням директора відомства Артема Ситника.
Раніше «Слово і Діло» писало, що в мережі обговорюють рекламу з директором НАБУ Ситником.
На рекламі є напис «Я викрию топ-корупціонерів».
Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»