Для українців хочуть ускладнити поїздки до РФ. До чого це призведе?

Читать на русском
Валентин Краснопьоровполітичний експерт

Політика обмежень і заборон не зовсім зрозуміла й доречна. Набагато краще вести політику на об'єднання із Заходом, у трудовому, культурному, освітньому напрямках.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політичний аналітик Валентин Краснопьоров, оцінюючи пропозицію міністра інфраструктури Володимира Омеляна ускладнити поїздки українців до РФ, у тому числі на заробітки й туристичні.

«Насправді, українці й так почали менше їздити до Москви, але заборонити поїздки – не вихід із ситуації. Можна попереджати, що територія РФ є небезпечною, попереджати на митних постах, що не виключені викрадення, говорити про це, вести повноцінну інформаційну кампанію. Якщо просто ускладнити маршрут, це не спрацює», – зазначив Краснопьоров.

Він нагадав, що вже ускладнили маршрут між Україною й так званою «ДНР». у підсумку люди почали їздити на маленьких авто, нібито вони везуть просто друзів, а це нерегулярні та неофіційні перевезення. Що можна зробити?

«Тобто возитимуть людей через російський кордон усе одно, навіть якщо заберуть ліцензії. Якщо заборонять возити в маршрутках, перевозитимуть на легкових, на мінівенах. Нехай дорожче, але возитимуть усе одно. Всі штучні заборони нічого хорошого не несуть», – підкреслив політолог.

Міністр інфраструктури Володимир Омелян: «Якби гроші не крали, ми б уже мали євроколію Одеса-Київ»Міністр інфраструктури Володимир Омелян дав Слову і Ділу інтерв'ю, в якому розповів про безпеку на дорогах, ситуацію з УЗ і своє майбутнє після каденції міністра.

Так, може під час війни Радянського Союзу з Німеччиною до родичів і не їздили, але в нашому випадку інший контекст, додав він.

«Можна проїхати через Білорусь. Навіть якщо закрити кордон для українців і росіян», – уточнив експерт.

На його думку, дійсно слід зменшувати кількість українців, які їздять до РФ, адже це небезпечно, але шляхом простого закриття це не вирішується.

«Можна зменшити штучно кількість потягів, які йдуть до Москви, забрати ліцензію, заборонити автобусами перевозити людей, але це призведе до того, що людей почнуть перевозити менш габаритним транспортом, неофіційно й без сплати податків. Їхатимуть через Білорусь, ми вже маємо приклад з авіасполученням», – пояснив він.

«Можуть запропонувати митній службі санкціонувати українців, які їдуть до РФ. Але як бачитимуть, якщо людина поїде через Білорусь до Росії? Як це можливо? Та чи має право Україна забороняти, якщо не запровадили воєнний стан?», – резюмував Валентин Краснопьоров.

Раніше міністр інфрастркутури Володимир Омелян пообіцяв у 2018 році запустити швидкісний потяг Київ-Мукачево.

Також аналітики порталу з'ясували, які теми хвилюють Омеляна.

Ексклюзивне інтерв'ю Володимира Омеляна – на нашому порталі.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: