Facebook запустив систему оцінки благонадійності користувачів

Читать на русском
Відзначається, що ступінь благонадійності визначається за шкалою від нуля до одиниці. Система також відстежує, які користувачі частіше скаржаться на публікації інших.

Соціальна мережа Facebook запустила систему оцінки благонадійності користувачів.

Про це повідомляє The Washington Post, передає «Слово і Діло».

Відзначається, що ступінь благонадійності визначається за шкалою від нуля до одиниці. Система також відстежує, які користувачі частіше скаржаться на публікації інших. Повідомляється, що таку шкалу створили для боротьби з дезінформацією та фейковими новинами.

Представник Facebook Тесса Ліонс повідомила, що останнім часом користувачі скаржаться керівництву соціальної мережі на «помилкову» інформацію «лише через те, що вони не згодні з ідеєю публікації» або налаштовані проти її автора.

«Наприклад, якщо хтось повідомить нам, що стаття помилкова, й працівник, який перевіряє достовірність, підтвердить цю інформацію, згодом ми будемо уважніше стежити за повідомленнями про недостовірність статей від цієї людини, ніж від того, хто просто безладно позначає як фейкові безліч повідомлень, частина з яких у підсумку виявляється справжньою», – заявила Ліонс.

Раніше Telegram представив сервіс авторизації Passport.

Також нагадаємо, що Facebook просив банки поділитися даними про рахунки користувачів.

Отримуйте оперативно найважливіші новини та аналітику від «Слово і діло» в вашому VIBER-месенджері.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: