Держфінансування партій: «Опоблок» витрачає близько третини коштів на рекламу

Читать на русском

«Опозиційний блок» витрачає близько третини коштів, виділених державою, на рекламу на телебаченні, радіо, пресі та в інтернеті.

Про це стало відомо під час журналістського розслідування, передає «Слово і Діло».

Політикам хочуть заборонити вести телепрограми в УкраїніПолітичним діячам можуть на законодавчому рівні обмежити ведення телевізійних передач в Україні.

При цьому більшу частину рекламного бюджету отримує телеканал «Інтер», співвласниками якого є олігарх Дмитро Фірташ і колишній голова Служби безпеки України Валерій Хорошковський.

Відзначимо, що в серпні 2015 року (через кілька місяців після того, як у парламенті був зареєстрований законопроект про держфінансування партій) «Опоблок» почав накопичувати борги перед компанією, яка займається розміщенням політичної реклами на «Інтері». Єдиним власником цієї компанії є Фірташ.

За два роки борг «Опоблоку» рекламному агентству Фірташа склав 10 мільйонів 825 тисяч гривень. Повертати борги партія почала після отримання державного фінансування.

Детальніше – на інфографіці.

Детально про витрати партії «Опозиційний блок» читайте в журналістському розслідуванні Любові Величко для аналітичного порталу «Слово і Діло».

Нагадаємо, генеральний прокурор Юрій Луценко просить Верховну Раду дозволити притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та обрання судом запобіжного заходу для нардепа від «Опозиційного блоку» Євгена Бакуліна.

ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ

та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»
Поділитися:
АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО
Підпишіться на наш канал