Держфінансування партій: «Опоблок» витрачає близько третини коштів на рекламу

Читать на русском

«Опозиційний блок» витрачає близько третини коштів, виділених державою, на рекламу на телебаченні, радіо, пресі та в інтернеті.

Про це стало відомо під час журналістського розслідування, передає «Слово і Діло».

Політикам хочуть заборонити вести телепрограми в УкраїніПолітичним діячам можуть на законодавчому рівні обмежити ведення телевізійних передач в Україні.

При цьому більшу частину рекламного бюджету отримує телеканал «Інтер», співвласниками якого є олігарх Дмитро Фірташ і колишній голова Служби безпеки України Валерій Хорошковський.

Відзначимо, що в серпні 2015 року (через кілька місяців після того, як у парламенті був зареєстрований законопроект про держфінансування партій) «Опоблок» почав накопичувати борги перед компанією, яка займається розміщенням політичної реклами на «Інтері». Єдиним власником цієї компанії є Фірташ.

За два роки борг «Опоблоку» рекламному агентству Фірташа склав 10 мільйонів 825 тисяч гривень. Повертати борги партія почала після отримання державного фінансування.

Детальніше – на інфографіці.

Детально про витрати партії «Опозиційний блок» читайте в журналістському розслідуванні Любові Величко для аналітичного порталу «Слово і Діло».

Нагадаємо, генеральний прокурор Юрій Луценко просить Верховну Раду дозволити притягнення до кримінальної відповідальності, затримання та обрання судом запобіжного заходу для нардепа від «Опозиційного блоку» Євгена Бакуліна.

ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS

та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»
Поділитися: