Деякий елемент незавершеності характерний майже для всіх проектів і реформ, які проводяться в Україні. На жаль, ця риса не оминула й сферу інфраструктури. Неодноразово в Україні планували реалізувати перспективні та хороші проекти, однак не всі вони дійшли до свого логічного завершення. «Слово і Діло» згадує обіцянки українських мерів і голів обладміністрацій щодо завершення тривалих будівництв.
Одним із наймасштабніших довгобудів у Києві залишається Подільсько-Воскресенський міст, його спорудження почалося ще в 1993 році. Згідно із задумом, він мав з'єднати Поділ із лівобережними районами столиці, але через брак коштів будівництво час від часу зупинялося. Влітку 2016 року мер Києва Віталій Кличко запевнив, що Подільсько-Воскресенський міст буде запущений, однак на це потрібні значні інвестиції. У першій половині минулого року Кличко обіцяв, що будівництво почнеться в 2017 році, а завершиться через три роки.
За словами Кличка, до 2020 року в столиці також буде завершений ще один довгоочікуваний проект – запуск двох нових станцій метро. Будівництво орієнтовно коштуватиме 5 млрд грн.
Роком раніше, згідно з обіцянкою Кличко, киянам слід чекати завершення реконструкції Шулявського мосту та розв'язки біля станції метро «Шулявська». Нагадаємо, на початку 2017 року на цьому мосту обвалилася бар'єрна огорожа. Навесні містобудівна рада Києва затвердила варіант реконструкції, на його реалізацію необхідно 400 млн грн.
Про намір добудувати міст (на проспекті Ландау в Харкові) заявляв також мер Геннадій Кернес. Таку обіцянку він давав ще в 2015 році, за підсумками минулого року роботи з капітального ремонту ще тривали.
В Одесі затягнулося будівництво окружної дороги. Обіцянку реалізувати цей проект міський голова Геннадій Труханов давав восени 2015 року в своїй програмі.
Досить амбітну обіцянку в 2016 році давав Володимир Гунчик. Голова Волинської ОДА запевнив, що будівництво та реконструкція всіх довгобудів області будуть завершені за 2017-2018 роки. Результат ми зможемо оцінити вже цього року.
У регіонах особливо актуальним є питання відкриття аеропортів. Минулого року відкрити аеропорт у Хмельницькому обіцяв мер Олександр Симчишин. Проте 10 жовтня голова ОДА Олександр Корнійчук зазначив, що правильним рішенням буде «заморозити» аеропорт і шукати інвестора.
У Тернополі також планують відновити роботу аеропорту, міський голова Сергій Надал заявив про створення спільного комунального підприємства між Тернопільською ГС, Тернопільською ОДА та РДА «Аеропорт Тернопіль». Він також пообіцяв долучитися до фінансування ремонтних робіт та придбання необхідного обладнання.
А ось у Херсоні два роки тому анонсувалося створення нового мікрорайону. Міська влада заявила про плани побудувати в ньому установи охорони здоров'я та освіти, парки, сквери й багатоповерхові будинки. Однак його жителі міста побачать нескоро – станом на 9 жовтня лише здійснювалася підготовка земельних торгів.
Раніше «Слово і Діло» зібрало наймасштабніші довгобуди України.
Олександра Худякова, спеціально для «Слова і Діла»
ПІДПИСУЙТЕСЬ НА НАШ YOUTUBE КАНАЛ
та дивіться першими нові відео від «Слово і діло»