Безробіття в Україні: динаміка та демографія за останні п'ять років

Читать на русском

За останні 4 роки рівень безробіття в Україні знизився на 0,3%. Такі дані в жовтні оприлюднила Державна служба статистики. Якщо у вересні 2013 року в Україні безробітні становили 1,5% від загальної кількості працездатного населення, то нині вони складають 1,2%. Найвищим же рівень безробіття за останні 4 роки був у 2014-му: тоді без роботи офіційно залишалися 1,6% громадян України працездатного віку. Починаючи з 2015-го відсоток непрацевлаштованих почав демонструвати динаміку до зниження.

Цікавий такий момент: за даними Держстату, щороку із січня до вересня кількість безробітних стабільно зменшується. В 2013 році за 9 місяців роботу знайшли 422,1 тис. осіб, які на початку року були безробітними, у 2014-му – 418,1 тис., у 2015-му – 407,4 тис., у 2016-му – 341,5 тис. Цього року така тенденція збереглася: у вересні безробітних було на 303 тис. менше, ніж у січні.

Додамо також, що у вересні 2017 року за показником наповненості ринку праці вакансіями країна повернулася приблизно до рівня 2014 року. Чотири роки тому на одне робоче місце на ринку претендували в середньому 5 осіб, сьогодні – 4. Як і у випадку з відсотком безробітних, на початку рок кількість людей, що не мають роботи, традиційно більша, ніж під кінець року. Найбільш скутною в цьому плані ситуація була в 2015-2016 роках: у січні 2015-го на одну незакриту вакансію претендували 13 людей, у вересні того ж року – 10, у січні 2016-го – цілих 16 людей. Далі ситуація дещо стабілізувалася.

Щоб порівняти дані, дивіться інфографіку «Слова і Діла».

Державні квоти на робочі місця для молоді поки що існують виключно в обіцянках ГорватаНародний депутат Роберт Горват, хоч і обіцяв перед виборами державні квоти на робочі місця для молоді, досі нічого для цього не зробив.

Нагадаємо, Петро Порошенко розкритикував національні телеканали за відмову знімати урочисте відкриття великого підприємства на заході України. Своє обурення президент пояснив тим, що він намагається власною участю заохотити підприємців створювати робочі місця, тоді як ЗМІ концентруються виключно на негативі.

Раніше «Слово і Діло» показало карту «мандрів» прем’єр-міністра Володимира Гройсмана підприємствами України та навело основні тези його виступів там.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: