У «Київводоканалі» повідомили про неточності в платіжках за липень

Читать на русском
Неточності з сумою оплати, яка вказується в платіжці, на підприємстві пояснюють імовірним збоєм у банківських установах.

У «Київводоканалі» попереджають жителів столиці, що нарахування за послуги водопостачання та водовідведення в деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання.

Про це повідомили в прес-службі ПАТ «АК «Київводоканал» пише УНІАН, передає «Слово і Діло».

«У разі неточності з нарахуваннями у платіжці, просимо розрахуватися за послугу згідно з фактичним споживанням - вказавши у графі до сплати суму, відповідну реальним обсягам, помноженим на діючий тариф», - наголошується в повідомленні.

Неточності з сумою оплати, яка вказується в платіжці, на підприємстві пояснюють імовірним збоєм в деяких банківських установах при внесенні даних показань лічильників.

У разі невідповідності споживачам радять звернутися в будь-який з 9 районних центрів КК «Центр комунального сервісу» (ЦКШ), які приймають людей, незалежно від місця проживання. Прийом здійснюється 6 днів на тиждень, включаючи суботу. Також у всіх районах міста діють близько 60 додаткових точок обслуговування.

Раніше експерти розповіли «Слову і Ділу» чим закінчиться протистояння уряду з «Нафтогазом».

15 серпня повідомлялося, що в Києві зросли тарифи на гарячу воду.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...