З перешкодами, але на шляху змін: як працює Мінінфраструктури під керівництвом Омеляна

Читать на русском
Богдан Долінцеексперт авіаційної галузі

Попри всю критику та мінуси, є позитивні тенденції в роботі Мінінфраструктури. Слід визнати, що найбільш активно відомство працює в галузі авіації.

Про це в коментарі «Слову і Ділу» розповів експерт авіаційної галузі Богдан Долінце, оцінюючи діяльність Мінінфраструктури під керівництвом Володимира Омеляна.

«Позитив у тому, що впроваджуються й розробляються електронні правила, поступово відбувається адаптація нашої законодавчої бази до європейської. Крім того, за сприяння міністра розроблена стратегія розвитку українських аеропортів, яка має стати фундаментом для системного та повноцінного розвитку галузі», – констатував Долінце.

На його думку, мінус у тому, що всі зміни відбуваються дуже повільно.

«Наприклад, транспортна стратегія вже майже рік у розробці, а питання про її ухвалення досі не стоїть на порядку денному», – нагадав він.

Крім того, є показники, які говорять самі за себе. Зокрема, за його словами, за 2015 рік перевезення водою становили близько 5 мільйонів тонн, а якщо згадати 1991 рік, то Дніпром перевозилося 60 мільйонів тон.

Улюбленець преси й лобіст лоукостерів: як працює міністр інфраструктури Володимир Омелян«Слово і Діло» продовжує серію публікацій, присвячених відповідальності міністрів українського уряду. Сьогодні в рамках місяця уряду розглядаємо, як виконує свої обіцянки міністр інфраструктури Володимир Омелян.

«Тобто з початку незалежності відбулося падіння більш ніж у 10 разів. Лише зараз почалося зовсім невелике пожвавлення в цьому напрямку. Розвиток цього транспорту важливий, оскільки це розвантаження доріг, які вже перевантажені й постійно потребують ремонту. Це довгострокова перспектива», – зазначив він.

Фахівець додав, що не без труднощів, але укладаються міждержавні угоди, що важливо для галузі.

«З певними труднощами, але вже рухається процес і щодо зняття обмежень для перевізників та авіакомпаній», – уточнив експерт.

За його словами, вкрай важливо, що на поточний момент міністерство звернуло увагу на розвиток регіональних аеропортів, наприклад, у Гостомелі та Білій Церкві.

«Активно почали відновлюватися авіаперевезення в регіональних аеропортах, які раніше взагалі не працювали. Важливо, що проводиться реконструкція та почали відкриватися нові напрямки», – резюмував Богдан Долінце.

Докладніше про діяльність Мінінфраструктури – в матеріалі «Улюбленець преси та лобіст лоукостерів. Як працює міністр інфраструктури Володимир Омелян».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: