До 2020 року київський метрополітен планує закупити 65 нових вагонів.
Про це повідомив глава підприємства Віктор Брагінський в інтерв'ю виданню «Ліга. Бізнес», передає «Слово і Діло».
Частину вагонів замінять у потягах, які відпрацювали свій граничний термін експлуатації. Крім того, до кінця 2019 року планується відкриття двох нових станцій на Сирецько-Печерській лінії, для їх обслуговування необхідно близько 50 вагонів.
За словами Брагінського, вартість одного вагона становить 1,3-1,4 млн євро.
Відзначається, що минулого року підприємство отримало прибуток і завдяки цьому вдалося відремонтувати частину рухомого складу. Крім того, 135 вагонів модернізували за рахунок кіотських інвестицій.
Цього року київський метрополітен очікує близько 600 млн грн збитків. Це пов'язано з використанням заниженого тарифу, який не покриває собівартість поїздки.
Як відомо, 15 липня в Києві зросла ціна на проїзд у столичному метро та наземному транспорті. У зв'язку з цим «Слово і Діло» вирішило згадати, скільки мешканці й гості української столиці платили за проїзд з 1961 року, й порівняти ці цифри із сьогоднішніми транспортними тарифами.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»