Daily Mail вибачилася перед першою леді США через звинувачення в «ескорті»

Читать на русском
Daily Mail також погодилася відшкодувати збитки і витрати першої леді США Меланії Трамп за статтю про її модельну кар'єру.
Меланія Трамп

Британське видання The Daily Mail опублікувало вибачення перед Меланією Трамп за деякі твердження в статті, опублікованій в серпні 2016 року, написавши, що визнає хибність своїх тверджень.

Про це повідомляє ВВС, передає «Слово і Діло».

«Ми вибачаємося перед місіс Трамп за будь-які незручності, які їй завдала наша публікація», - зазначає видання.

Також Daily Mail погодилася відшкодувати збитки і витрати першої леді США Меланії Трамп за статтю про її модельну кар'єру.

«Тоді газета повідомила, що пані Трамп колись працювала в ескорт-сервісі. Пізніше видання відмовилося від свого матеріалу», - йдеться в повідомленні.

Як зазначається, стаття була опублікована під час минулорічної виборчої кампанії президента США, в якій брав участь її чоловік Дональд Трамп.

Меланія Трамп подала позов до газети у Високий суд Лондона в лютому цього року і оцінила збиток, нанесений їй статтею, у 150 мільйонів доларів.

Однак, як свідчать судові звіти, виплата склала всього 3 мільйони доларів, включаючи судові витрати і збитки.

Також відзначимо, що відрядження Дональда Трампа і його сім'ї за місяць коштувала американським платникам податків майже стільки ж, скільки поїздки колишнього президента Обами за цілий рік - близько 12 млн доларів.


Підписуйтесь на наші аккаунти в Telegram та Facebook, щоб першими отримувати важливі новини та аналітику.


Загрузка...