58 столичних мешканців з допомогою Держпродспоживслужби домоглися перерахунку від «Київенерго» за неякісні послуги по гарячій воді та опалення на суму понад 200 тисяч гривень.
Про це повідомляє сайт Держпродспоживслужби, передає «Слово і Діло».
Наголошується, що у березні-квітні 2017 року фахівці Головного управління Держпродспоживслужби у Києві провели 14 позапланових перевірок ПАТ «Київенерго» за зверненнями фізичних осіб.
Перевіряли дотримання вимог законодавства про захист прав споживачів та контроль за регульованими цінами.
«За результатами перевірок 58 споживачам зроблений перерахунок на загальну суму 205 75 тисяч гривень ПАТ «Київенерго» за надані неякісні послуги з гарячого водопостачання і централізованого опалення», - йдеться у повідомленні.
У службі нагадали, що відповідно до законів України «Про ціни і ціноутворення» та «Про захист прав споживачів» у разі ненадання або надання послуг в неповному обсязі, мешканці мають право звернутися з письмовою заявою до Держпродспоживслужби.
Раніше повідомлялося, що «Київенерго» відмовився перераховувати нереальні рахунки за тепло в холодних квартирах.
Нагадаємо, у лютому АМКУ оштрафував компанію «Київенерго» на суму в 18 мільйонів гривень.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»