До реконструкції українських причалів залучать міжнародні компанії

Читать на русском
Загалом для ремонту об'єктів причальної інфраструктури, за попередніми оцінками, необхідно близько 5 млрд грн.

ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) має намір залучити іноземні інженерно-будівельні компанії, зокрема з Туреччини, Болгарії, Польщі, Китаю, для участі в тендерах із реконструкції причальної інфраструктури в українських морських торговельних портах.

Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на прес-службу АМПУ.

«Наприклад, в Одеському порту є причал №7, збудований ще в 1965 році, й нам потрібно негайно шукати можливості для його відновлення ... Тому ми хочемо залучити до таких інженерних робіт не лише українські компанії, як це було раніше, а й підрядників з інших країн – Туреччини, Болгарії, Польщі, Китаю та інших», – цитує прес-служба керівника АМПУ Райвіса Вецкаганса.

У повідомленні наголошується, що за останній час був ґрунтовно реконструйований лише один причал у порту Одеси, тоді як загалом для ремонту об'єктів причальної інфраструктури, за попередніми оцінками, необхідно близько 5 млрд грн.

В АМПУ підрахували, що понад 80% причалів потребують поточного та капітального ремонтів, а близько 20% із них потребують відновлення найближчим часом.

АМПУ також веде переговори про співпрацю з українськими представниками Міжнародної федерації інженерів-консультантів (FIDIC), однієї з найстаріших світових асоціацій у сфері будівельного консультування, яке передбачає застосування в Україні міжнародних форм контрактів у сфері днопоглиблення (Blue book) та в питанні проведення інженерних робіт (Red book).

Як повідомлялося раніше, ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» готується до передачі цілісного майнового комплексу терміналу №5 (залізнично-поромного комплексу) в концесію.

Нагадаємо, що морські порти України в 2016 році перевалили 131,99 млн тонн вантажів, що на 8,9% менше, ніж у 2015 році.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: