Продажі в Україні нових вантажних автомобілів за 2016 рік повною масою понад 3,5 тонн збільшилися на 46,6% – до 2,085 тис. одиниць, лідером серед яких став російський виробник ГАЗ.
Про це повідомляє «Слово і Діло» з посиланням на AUTO-Consulting.
Лідером українського ринку вантажівок у 2016 році зумів стати російський ГАЗ, збільшивши реалізацію в 2,3 раза – до 349 од., а його частка на цьому ринку зросла з 10,7% до 16,7%. У 2015 році ГАЗ посідав другу позицію з продажів.
На друге місце вперше в історії вийшов MAN, зайнявши 15,4% українського ринку (в 2015 році – 6,8% й п'яте місце в рейтингу) й наростивши продажі в 3,3 раза – до 321 од.
Водночас торішній лідер – білоруський МАЗ – тепер посідає третю позицію й знизив реалізацію за підсумками року на 19,4% – до 312 од., а частку на ринку – майже до 15% порівняно з 27,2% в 2015 році. Проблеми у МАЗа трапилися в зв'язку з переходом на стандарт «Євро-5», який почав діяти в Україні з початку 2016 року. Реальні поставки МАЗів «Євро-5» почалися лише в другій половині року, що й позначилося на показниках реалізації.
На четвертій позиції рейтингу – вантажівки Scania (у 2015 році посідали третє місце), продажі яких зросли на 19,3% – до 179 од.
Експерти відзначили, що істотно додали в продажах Volvo, Mercedes-Benz, DAF, Renault. Негативний результат зафіксований у КамАЗ, що посів восьму позицію (падіння на 18,6%), але його клієнтуру, а також частину споживачів МАЗів успішно підхопили дилери Ford Trucks.
«Турецький Ford продемонстрував найстрімкіше зростання на ринку й наростив продажі більш ніж у 16 разів – до 104 одиниць», – повідомили аналітики AUTO-Consulting.
Активізувалися на українському ринку й китайські вантажівки. Foton, який замикає десятку лідерів (14 місце в 2015 році), зумів навіть випередити вітчизняний Кременчуцький автозавод КрАЗ (у 2015 році – шосте місце), який весь рік позбавляли великих замовлень від бюджетних структур. За даними експертів, в 2016 році в Україні продано 57 вантажівок КрАЗ – на 32% менше, ніж роком раніше.
Нагадаємо, що КрАЗ активно веде роботи з освоєння виробництва автомобілів малої вантажопідйомності для заміни російських аналогів на українському ринку.
Також ЗСУ переносять установки «Град» на вітчизняні КрАЗи.
ПІДПИСУЙТЕСЬ У GOOGLE NEWS
та стежте за останніми новинами та аналітикою від «Слово і діло»