Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що вартість національного бренду України збільшилась на 39%, завдяки чому у цьому році він став третім серед тих брендів країни, які зростали найшвидше.
Як повідомляє «Слово і Діло», про це Гройсман написав на своїй сторінці в Facebook.
За словам голови уряду, такий висновок міститься у звіті щодо стану національних брендів, опублікованому нещодавно відомою міжнародною організацією Brand Finance, яка уже двадцять років веде оцінку вартості комерційних та національних брендів.
«У звіті відзначається, що цього року Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалась меншою (негативною) увагою засобів масової інформації, незважаючи на те, що її економіка залишалась вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією. Відзначається, що показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулось підвищення оцінки якості життя на 11.4%, а також суттєве поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал», - зазначив Гройсман.
«На мою особисту думку зміни, яких нам поки що вдалось досягти, ще не є достатньо відчутними. Але якщо незалежні експерти вбачають позитивні тенденції - це уже великий плюс. В даному випадку - індекс вартості національного бренду тісно корелює з привабливістю країни для прямих іноземних інвестицій. А інвестиції - один з найважливіших важелів, який може дозволити нам досягти цілі - забезпечити стале економічне зростання України», - додав голова уряду.
Нагадаємо, в Кабінеті міністрів сподіваються, що зростання мінімальної зарплати до 3200 грн із 1 січня 2017 року стане стимулом зростання внутрішнього споживання.
ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM
найважливіше від «Слово і діло»