Японія інвестує в розвиток морських портів України

Мостовий перехід через річку Південний Буг планують розмістити на міжнародній автомобільній дорозі М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ.

Уряд України обговорює з Японією варіанти залучення інвестицій у транспортну інфраструктуру України для реалізації проектів мостового переходу через річку Південний Буг у Миколаєві та розвитку портової інфраструктури Одеської й Миколаївської областей.

Про це повідомляють у Міністерстві інфраструктури України за підсумками робочого візиту до Японії урядової делегації, передає «Слово і Діло».

Зокрема, під час зустрічі з представниками Японського агентства з міжнародного співробітництва (JICA), Японської організації міжнародної торгівлі (JETRO) та найбільших компаній, що належать до Японської федерації бізнесу (KEIDANREN), обговорювалися проекти залучення японських інвестицій у транспортну інфраструктуру, а саме:

  • будівництво мостового переходу через р. Південний Буг у м. Миколаїв;

  • розвиток портової інфраструктури Одеської та Миколаївської областей (днопоглиблювальні роботи та реконструкція причалів).

Крім того, в засіданні Комітету розвитку співпраці з Україною взяли участь понад 30 японських компаній, серед яких Marubeni, Sumitomo, Nippon Steel, Itochu і Mitsubishi.

Мостовий перехід через річку Південний Буг планують розмістити на міжнародній автомобільній дорозі М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, яка є частиною транспортного коридору Європа-Кавказ-Азія.

Французи розглянуть можливість будівництва дорожньої інфраструктури в УкраїніПредставники французької VINCI відвідають Україну в грудні з наміром почати реалізацію проектів у сфері дорожньої інфраструктури.

В разі збільшення пасажиропотоку між Японією та Україною Міністерство інфраструктури запропонувало розглянути проект угоди про повітряне сполучення та відкриття прямого авіарейсу між Києвом і Токіо.

Як повідомлялося раніше, за 8 місяців 2016 року двосторонній товарообіг між Україною та Японією склав $449,3 млн і збільшився порівняно з відповідним періодом 2015 року на 14,8%.

Нагадаємо, корпорація Itochu з Японії готова модернізувати ще 10 вагонів Київського метрополітену, а також зацікавлена ​​в будівництві столичного метро. В 2016 році в рамках Кіотського протоколу на модернізацію генеральному виконавцю робіт – ПАТ «Крюківський вагонобудівний завод» – передали ще 15 вагонів.