Обіцяну Омеляном транспортну стратегію в Мінінфраструктури досі не представили

Читать на русском
Міністр інфраструктури провалив обіцянку представити на розгляд громадськості Національну транспортну стратегію 2030 до лютого 2017 року.
Володимир ОмелянФото з відкритих джерел

Міністерство інфраструктури не впоралось із завданням надати на розгляд громадськості проект «Національної транспортної стратегії 2030» до лютого 2017 року, як планував глава відомства Володимир Омелян.

Відповідну обіцянку міністра «Слово і Діло» зареєструвало 16 серпня минулого року.

Тоді Омелян пообіцяв, що проект буде наданий для вивчення громадськістю «протягом 3-4 місяців», але припустив, що це може відбутися й пізніше – в період аж до лютого 2017 року.

«Ми завершуємо перший етап підготовки «Національної транспортної стратегії» до 2030 року. Це буде ключовий документ, який визначить подальший розвиток транспортної інфраструктури, яка стане локомотивом розвитку української економіки. Сподіваюся, стратегія буде представлена протягом 3-4 місяців, максимум через півроку», – заявив тоді чиновник.

На жаль, усі поставлені Омеляном терміни вже минули: проект документа не був наданий ані в грудні (тобто, за 4 місяці після того, як він про це заявив), ані в лютому.

Пізніше, 11 березня, в особистій розмові з головним редактором «Слова і Діла», Омелян підкреслив, що проект документу досить об'ємний, містить реальні стратегічні задачі, утім уже розроблений і буде винесений на обговорення експертів приблизно за тиждень.

27 березня журналісти «Слова і Діла» зв'язалися з прес-службою Міністерства інфраструктури, де повідомили, що для громадського обговорення проект транспортної стратегії буде представлений після завершення роботи над ним.

Незважаючи на проведену в міністерстві роботу, озвучені міністром строки порушені, а це означає, що у глави транспортного відомства з'явилася восьма провалена обіцянка. Тим часом виконаних обіцянок у Омеляна на цю мить поки що лише три.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: