Матковський у Полтаві роздає аптечки та будує фінансові піраміди – експерт

Олександр Мамай

Якщо не домальовувувати дані, то реальні рейтинги у головних кандидатів на посаду мера Полтави приблизно однакові.

Про це в рамках спецпроекту «ОБРАНІ» розповів політичний експерт Євгеній Янкевич, повідомляє «Слово і Діло».

«Передвиборча кампанія в Полтаві вже увійшла в брутальну фазу. Наразі розклеюють листівки нібито від кандидатів, але зі спотвореною інформацією. Такі випадки вже зафіксовані. Серед лідерів фактично п'ять кандидатів. Це Бублик, Жиденко, Мамай, Матковський та Удовіченко. Між ними й буде основна конкуренція», – розповідає експерт.

За його словами, зараз рейтинги у всіх в середньому приблизно однакові – близько 15%, менше лише у Жиденка.

«Але в кожному штабі дають різні дані й полюбляють малювати собі захмарні рейтинги. Це психологічна війна», – підкреслив Янкевич.

У Полтаві кандидати в мери вже обіцяють посадити Мамая за ґрати – активістУ рамках спецпроекту «ОБРАНІ» голова громадської організації поділився міркуваннями з приводу того, як головні кандидати в мери проводять свою кампанію напередодні місцевих виборів.

За його словами, бренд Мамая «Совість України» почав з'являтися в публічному просторі фактично перед виборами. Мамай продовжує роздачу пакетів з цукром, продуктових наборів і фактично веде інформаційну кампанію серед бюджетників.

«Матвовський іде іншим шляхом. Він, заручившись підтримкою «БПП», роздає аптечки пенсіонерам та формує свого роду фінансові піраміди на зразок 205 округу. Тобто «десятники», «сотники» й тому подібне. Інший кандидат, Юрій Бублик, веде інформаційну кампанію, принципово нічого не роздає та спілкується з людьми. У Жиденка та Удовіченка також масштабні інформаційні кампанії. Перед Удовіченком стоїть завдання переконати містян у тому, що він не «регіонал», а міський господарник», – підсумував Янкевич.

Нагадаємо, що стежити за ходом подій і дізнаватися про попередні результати місцевої виборчої кампанії тепер можна за допомогою онлайн-спецпроекту «ОБРАНІ».