Причина нерентабельності київського метрополітену – корупція

«Слово і Діло» вирішило дізнатись у киян, як на їх думку можно зробити київський метрополітен рентабельним.

Так більшість переконані, в першу чергу треба подолати корупцію, а от підняття тарифів на проїзд, на це не як не вплине.

Нагадаємо, в столичному метрополітені з 7 лютого припинять продавати жетони синього кольору, їм на зміну прийдуть зелені, за новою ціною — 4 гривні.

«Новий тариф не вирішить усіх проблем метрополітену. Але це спосіб зберегти якість перевезень і не переступити межу безпеки. Міське метро в жахливому стані, потребує капітального ремонту. В першу чергу – ескалатори, стрілочні переводи, рейки і самі склади. Через їх непридатний стан ми були змушені вивести з ладу 62 вагона. А це 10% від їх загальної кількості», – сказав глава КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.