Розмитнення «євроблях»: який вихід і коли чекати рішення

Петро Олещукполітичний експерт

Вимоги «євробляхерів», з одного боку, необхідність, з іншого – частково шантаж. Фактично, вони є не те щоб порушниками закону, але людьми, які перебувають у «сірій» зоні, з точки зору українського права.

Таку думку в коментарі «Слову і Ділу» висловив політолог Петро Олещук, оцінюючи мітинг власників авто на єврономерах із вимогою ухвалити законопроект про доступне розмитнення.

«Коли вимоги розмитнення в Україні суттєво відрізняються від більшості сусідніх країн у гірший бік, це теж ненормально. Очевидно, що потрібно шукати якісь альтернативні варіанти, виходи, тому що нескінченно ця історія тривати не може», – зазначив Олещук.

«Узагалі в цій ситуації доречний вихід – зробити розмитнення максимально доступним, але урівноважити його високими податками на автомобілі з довгим терміном служби», – додав він.

На його думку, навряд чи закон про розмитнення буде ухвалений. Слід врахувати, що вимоги «євробляхерів» висуваються перед ухваленням бюджету.

«Ми знаємо, що бюджет має бути ухвалений якнайшвидше. Це вимога МВФ. Причому бюджет має бути ухвалений не «під ялинку». Від цього залежить, наскільки успішно Україна співпрацюватиме з МВФ. Своєю чергою співпраця з МВФ – це уникнення дефолту», – пояснив політолог.

Зараз кошторис уже складений, ухвалений у першому читанні, має бути остаточне голосування, уточнив він.

«Якісь суттєві відповідні зміни, якщо вони будуть внесені, накладуть свій вплив на перспективу ухвалення кошторису, постане питання його безефіцитності та інші. Це та проблема, яку слід враховувати. Питання з «євробляхами», скоріш за все, вирішуватиметься після виборів», – резюмував Петро Олещук.

Яку небезпеку становлять авто на єврономерах, читайте в нашому матеріалі.

Також «Слово і Діло» аналізувало, як Рада пропонує вирішити проблему авто на єврономерах.

Хочете обговорити цю новину? Долучайтеся до телеграм-чату CHORNA RADA

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО