Як уникнути проблем із туроператорами – інструкція

Для того, щоб уникнути проблем із туроператорами під час відпустки, необхідно перевірити наявність усіх документів туроператора та уважно прочитати договір.

Як пише «Слово і Діло», про це повідомляє Міністерство економічного розвитку і торгівлі України.

Зокрема, необхідно перевірити:

– квитанцію про оплату туру або фіскальний чек;

– чи має оператор чинні ліцензію та фінансове забезпечення (актуальна інформація доступна на офіційному сайті Мінекономрозвитку www.me.gov.ua у розділі «Діяльність-Туризм-Туроператорська діяльність-Ліцензійний реєстр»);

– чи відповідають дати вильоту та прильоту заявленим у договорі;

– чи прописаний у договорі трансфер з аеропорту до готелю в обох напрямках (у разі заявлення такої послуги);

– чи відповідає «зірковість» готелю заявленій у договорі;

– чи оформлений індивідуальний страховий поліс;

– які терміни відмови від туру та умови повернення коштів.

Крім того, в подорож треба взяти із собою:

  1. копію договору на туристичне обслуговування;
  2. оригінал страхового поліса на медичне обслуговування та від нещасного випадку;
  3. контакти туроператора (турагента);
  4. контакти дипломатичної установи України в країні, до якої ви подорожуєте.

У разі, якщо туроператор не надав заявлені послуги, необхідно звернутися зі скаргою до Держпродспоживслужби, надавши фото- та відео матеріали, копію договору на туристичне обслуговування, розрахункові квитанції зазнаних витрат тощо.

Нагадаємо, раніше внаслідок масових затримок авіарейсів близько 1,5 тис. українських туристів не могли вчасно повернутися з відпочинку в Тунісі, Іспанії, Албанії та інших країнах.

Пізніше міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив про подолання кризи з авіаперевезеннями й сказав, що Україна забезпечила повернення всіх громадян.

АКТУАЛЬНЕ ВІДЕО