«Туристичний колапс» в аеропортах України та світу: що пишуть у соцмережах

Читать на русском

За останні півтора тижня кілька сотень туристів застрягли в українських і зарубіжних аеропортах.
Слово і Діло

Останній тиждень видався непростим для українських туристів: через поломки літаків, їх відсутність або непроплачені туристичним оператором послуги сотні туристів застрягли як в українських, так і зарубіжних аеропортах.

Найбільші проблеми були в Тунісі, там на кілька днів застрягли до тисячі туристів. Проблема виникла через те, що туроператор Oasis Travel заборгував авіаперевізнику Bravo понад мільйон доларів.

Кілька тисяч українців не могли вилетіти з аеропорту «Київ» до Батумі, Анталії та курортів Єгипту. Рейси затримувалися з невідомої причини. Аналогічні проблеми в наших співвітчизників виникли в Батумі, Пальма-де-Майорка, Тирані.

Сьогодні, 3 липня, міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомив про подолання кризи з авіаперевезеннями й сказав, що Україна забезпечила повернення всіх громадян.

«Слово і Діло» розбиралось, як на «туристичний колапс» відреагували в соціальних мережах.

«У стрічці майже щодня скарги на несумлінність туроператорів. Затримані на добу вильоти, не ті готелі. Нерви, втрачені дні відпустки чи взагалі скасування поїздки. Люди, а навіщо ви в епоху агрегаторів дешевих квитків, букінга, ейрбнб купуєте тури в операторів? Тим більше тих, за ким шлейф невиконаних зобов'язань тягнеться вже не перший рік?», – написала журналіст Катерина Венжик.

«У Литві, Грузії та низці інших європейських країн Департамент туризму призупиняє/припиняє ліцензії тих туроператорів, які на його думку можуть «кинути» туристів. Чим займається український Департамент туризму? Як на мене, навпаки, покриває недобросовісних туроператорів. Чому? Тому що цих туроператорів не позбавляють ліцензії вже навіть тоді, коли постраждали тисячі українців», – написала нардеп Ганна Романова.

«Цікаво просто, до якого часу українці користуватимуться послугами зашкварених у купі скандалів туркомпаній, які використовують старий неякісний флот і відверто плюють на клієнтів? Щороку й щомісяця відбувається така ось фігня, й усі про це читають, і всі все розуміють, і все одно натовпи любителів халяви біжать за «гарячими путівками». А потім ми читаємо у ФБ такі ось пригодницькі романи. Може, досить уже?», – написав Сергій Костеж.

«Мені здається, чи це найбільш провальний туристичний сезон в Україні за останні років 10? З точки зору роботи перевізників і туроператорів. Сотні людей за останній місяць не змогли вилетіти й повернутися, зіпсовані відпустки, настрій, гроші пропадають. Bravo, Yanair, Join Up, «Оазис», може, вам час піти з ринку?», – написав Антон Ходза.

«Невже в Україні вже геть відсутні державні служби, на які покладений обов'язок контролювати якість обслуговування авіапасажирів? Або керівники цих служб добровільно усунулися від виконання своїх обов'язків? У такому разі зазвичай пишеться заява про відставку», – написав журналіст Олександр Швець.

Нагадаємо, Державіаслужба проведе повну технічну ревізію літаків, які здійснюють нерегулярні перевезення пасажирів.

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: