Цивільний авіапарк рф може скоротитися більш ніж удвічі до 2026 року – розвідка

Читать на русском
szru.gov.ua

Міжнародні санкції перекрили росії доступ до іноземних літаків і запасних частин до них. Тому парк цивільних літаків у росіян до 2026 року може скоротитися більш ніж удвічі.

Про це повідомляє Служба зовнішньої розвідки України.

З початку вторгнення в авіапарк рф надійшло вчетверо менше комерційних літаків, ніж у довоєнний рікЗ початку великої війни авіаційний флот росії не поповнився жодним західним лайнером. Власне будівництво літаків в рф також значно відстає від наміченого владою плану. Детальніше – на інфографіці.

За інформацією розвідки, найбільший російський авіаперевізник «Аерофлот» уклав із вантажною авіакомпанією «Волга-Днепр» угоду про передачу йому восьми літаків Boeing. Ці літаки розберуть а запчастини, щоб підтримати технічний стан цивільних літаків.

Відомо, що на початку 2022 року рф експлуатувала близько 1,5-1,8 тисячі цивільних літаків західного виробництва. Відтоді ця цифра значно зменшилася, адже міжнародні санкції перекрили їй доступ до іноземних літаків і запасних частин до них. Тому авіаперевізники рф змушені ставити повітряні судна на землю або закуповувати запчастини неофіційними схемами без гарантії якості та безпеки.

У СЗР наголошують, що контракт між авіакомпаніями «Волга-Днепр» та «Аэрофлот» – це перший випадок на російському авіаційному ринку, коли пасажирська авіакомпанія отримує вантажні борти виключно з метою розбору на комплектувальні.

«У середньостроковій перспективі це призведе до скорочення авіапарку, зростання вартості перевезень та подальшої деградації російської цивільної авіації. У разі збереження нинішніх умов до 2026 року авіапарк росії може скоротитися більш ніж удвічі», – додають у дописі.

Раніше ми писали, що росія просила Міжнародну організацію цивільної авіації (ІСАТ) послабити санкції та дозволити закупівлю запасних частин для літаків.

В липні розвідка повідомляла, що авіаційна галузь росії опинилася на межі колапсу через західні санкції і технічні проблеми. Збитки перевізникам лише за кілька днів липня перевищили 250 мільйонів доларів.

Підпишіться на наш Telegram-канал, щоб відстежувати найцікавіші та ексклюзивні новини «Слово і діло».

ЧИТАЙТЕ у TELEGRAM

найважливіше від «Слово і діло»
Поділитися: